Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ook als modelbouwer zoekt een plastik bouwdoos van een graafmachine,bulldozer,shofel of een scheeps motor (catterpillar) wie weet waar ik die kan kopen of wie heeft er een te koop het liefst schaal 1:35
Dat zal wel lang zoeken worden ... in de 1:35 schaal worden weinig (mischien zelfs wel geen, maar je weet maar nooit) grondverzet machines aangeboden ... hierin zal je voornamelijk militair materieel vinden ... de meeste keuze heeft Die offizielle Webseite von KIBRI maar dat is allemaal veel kleiner in schaal 1:87
hallo
revell heeft toch van die simpel klik systeem kitjes liebherr rups en een banden graafmachine en wiellader en geloof ik nog wat in 1:32
van amt/ertl is er jaaaaren geleden een 1:25 kit van een caterpillar D8H geweest
misschien op marktplaats of ebay te vinden,was echt leuk gedetaileerd model,
1:35 is leger spul en misschien dat er wel een grondverzetmodel in leger kleuren bestaat,
mvg markioo