please help!

Mensen
kan iemand Mij aub helpen.

Ik heb hier een esky belt cp v2. Leuk apparaat maar de zender staat op mode 1
en ben er achter gekomen dat ik daar niet mee om kan gaan.
Nou wil de zender ombouwen naar mode 3. Kan dat?
Op men vliegsim (realflight g4,5) vlieg ik ook met mode 3 en dat bevalt me veel beter.
Wie o wie kan mij hierbij helpen. Ik kom zelf niet meer uit, met de zender niet en de onvangerkanalen niet.
Trouwens het is belt cp v2 met 2,4 ghz 6 kanaals met head lock gyro

met vriendelijke groet

maikie

Bedoel je niet mode 2?
Als ik het goed heb kan je hem switchen van mode 1 naar mode 2 via een schakelaartje dat achter de baterijen van je zender zit.
Correct me of i'm wrong

Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat niet kan heb je twee opties:
- andere zender

- de draden in de zender omsolderen, zodat de sticks alsnog volgens mode 2 gaan werken.
Mode 2 is gas en staart links, elevator en aileron (swash) rechts

Ow ik dacht dat mode 3 de throttle en rudder rechts zat

Probeer iets aan te leren wat de meesten doen, dan kan een ander je ook ooit eens helpen, mocht het nodig zijn.
Mode 2 is het meest gebruikt, mode 1 komt ook veel voor

Nou dat wil ik wel maar ben fysiek niet zo goed met mode 1 en 2 mijn rechter arm werkt niet meer 100% (zenuwaandoening) dus mode 3 werkt voor mij het fijnst. Was het vergeten te melden. Misschien handig om te weten ;)

En even je titel aanpassen zodat mensen weten waar je om vraagt. Ik weet dat zeer veel mensen dit soort topics niet lezen omdat de titel onduidelijk is (en ik geef ze nog gelijk ook)

Je kunt wel de mode op de zender ombouwen, maar dan moet je de draden van de potmeters op de sticks omsolderen, zelfde geldt voor de draden naar de nor/rev schakelaars.

Maar het is meer een 'theoretische mogelijkheid' dan een praktische. Het is veel gemakkelijker (ook gezien de beperking van de rechterarm / handfunctie) om een instelbare computerzender hiervoor te gebruiken. Kun je bijvoorbeeld ook de gevoeligheid rond de middenstand van de sticks aanpassen enz.

Is misschien niet het antwoord wat je wilt horen/lezen, maar wel het eerlijkste...

Groet,
Robbie

@robbie
He gedver tis niet zo makkelijk als ik dacht.
Maar de mechaniek van de belt wil ik in mijn 500e plaatsen vandaar dit hele verhaal aangezien ik eerst dit wil proberen voordat ik een nieuwe zender ga kopen
Wat een quad ongeluk toch allemaal met zich meebrengt ;)

Back