Goede morgen medeforumers,
Hierbij de vraag of een van jullie mij zou kunnen helpen met het buigen/vouwen van plexiglas/lexaan.
Vroeger toen ik nog op school zat wat al een hele tijd is geleden hahahaha
hadden ze daar zo'n mooie machine voor met een weerstands draad in zit en een buigsysteem.
Echter bij na vraag van verschillende bedrijven denken ze hier nog even goud geld mee te kunnen verdienen.
Maar goed wat ik graag zou willen is het volgende.
materiaal dike is 5mm plexiglas of lexan (moet nog aangeschaft worden).
maten van het plaatmateriaal is 20cm breed en pak weg 54cm lang.
Nu wil ik het volgende gevouwen hebben op 25cm lengte een haakse hoek van 90 graden en dan uit die hoek vandaan 15mm ver der weer een haakse hoek van 90 graden. zodat er een U -profiel ontstaat met een binnen werk maat van 15mm en met 2 recht opstaande kanten van 25cm lang en 20cm breed.
Hoor graag van de gene die mij zou kunnen helpen hiermee.
Materiaal kan ik u aanleveren maar u het al heeft zou dat ook mooi zijn.
Kosten worden vergoed.
Mvg,
Frans
Hierbij de vraag of een van jullie mij zou kunnen helpen met het buigen/vouwen van plexiglas/lexaan.
Vroeger toen ik nog op school zat wat al een hele tijd is geleden hahahaha
hadden ze daar zo'n mooie machine voor met een weerstands draad in zit en een buigsysteem.
Echter bij na vraag van verschillende bedrijven denken ze hier nog even goud geld mee te kunnen verdienen.
Maar goed wat ik graag zou willen is het volgende.
materiaal dike is 5mm plexiglas of lexan (moet nog aangeschaft worden).
maten van het plaatmateriaal is 20cm breed en pak weg 54cm lang.
Nu wil ik het volgende gevouwen hebben op 25cm lengte een haakse hoek van 90 graden en dan uit die hoek vandaan 15mm ver der weer een haakse hoek van 90 graden. zodat er een U -profiel ontstaat met een binnen werk maat van 15mm en met 2 recht opstaande kanten van 25cm lang en 20cm breed.
Hoor graag van de gene die mij zou kunnen helpen hiermee.
Materiaal kan ik u aanleveren maar u het al heeft zou dat ook mooi zijn.
Kosten worden vergoed.
Mvg,
Frans
Laatst bewerkt: