Plotters?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Ik ben een echte stickerfreak, ik gebruik stickers voor motocross, mijn brommer, mijn modelbouwauto's en op mijn vliegtuigen. Ik moet deze altijd kopen en ben eigenlijk wel geïnteresseert in een plotter. Ik ben nog maar 15 jaar en heb dus nog niet het geld voor een professionele plotter te kopen. Ik heb er al een paar mooie gezien op het internet, maar welke raden jullie aan? Welke is al vrij goedkoop? Ik wil liefst eentje die ook kleuren kan maken.

Grtzz
Jonas

Waarom denk je dat Johan 'plotterwelt' heet :) ?
Intro

Zoeken naar de termen plotter OR snijplotter in de discussietitel gaf een aantal nuttige discusssies, met deskundige input van Johan. Je zou beter verder gaan in één van die discussies, dan raakt de informatie niet versnippert.

Helemaal waar Ron, bedankt voor de toelichting. Hoef ik deze alleen nog maar te sluiten.

Even een nagekomen bericht, ten tijde dat ik deze aan het sluiten was heeft Johan nog wat getikt.

Vanaf 5000 € ben je daar bij .:grin:

Laat gewoon je stickers snijden door iemand en koop als je geld over hebt een Roland Stika-8 , kost gebruikt vanaf 250 €

Als je een plotter wil kopen moet je ook voor anderen gaan snijden om de lopende kosten van folie , mesjes en dergelijke laag te houden.

Er is niks aan te verdienen , het kost alleen maar ( persoonlijke lange ervaring) :grin:

Mvg Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back