Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet iemand waar deze pluggen in nederland te verkrijgen zijn.?
Wat ik gevonden heb kom enkel uit op engelse site'à. Zoals just engines.
En anders mag het een vergelijk bare plug zijn van een ander merk met dezelfde eigenschappen.
Ik gebruikte deze pluggen ook. Op zich deden ze het prima maar ben toch weer terug bij mijn OS/F. Ze gingen zo'n vier vluchten mee. Kom je warmte tekort dan een gloeipitje erbij tijdens stationair.
Hoi Serge,
Ik heb een heleboel 4 takt pluggen uitgeprobeerd, waaronder die Model Technics van Just Engines. Ik merkte geen verschil met een OS type F.
Trouwens liep mijn ASP uiteindelijk nog het lekkerst met een "Sheng Hong" plugje. Mijn RCV 58 loopt het beste met een OS type F. Ik had een poos geleden een verschillend aantal nieuwe 4-takt pluggen overgenomen (zie foto) zodat ik een beetje kon uitproberen wat het beste liep. Ik heb evt. nog een Rossi, Sheng Hong en "FP" plug, dus als je die eens wil uitproberen dan kan dat.