Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien een beetje rare vraag, maareuh... Welke accu-pluggen zijn gebruikelijk bij 500 size heli's? Ik vermoed de 4mm goldstekers... Ivm compatibiliteit zou ik graag de gangbare pluggen gebruiken...
4mm is goed, zelf gebruik ik de 6mm spung plugs en bevalt me eigenlijk beter. Ze zijn vooral makkelijk met het solderen, de 4mm is soms net wat te klein om de kabel netjes in te krijgen. Met de 6mm gaat dat altijd prima.
Ze zijn korten en daardoor net zo kompakt, of eigenlijk kompakter dan de 4mm. Bovendien wilde de 4mm toch nog wel eens de geest geven, de 6mm doen het nog steeds goed.
Daarnaast gaan er wel eens 2 stuks 6S lipo's in serie in de grotere heli, en dan komen de 6mm weer tot hun recht, alles universeel ook makkelijk voor de laadkabels .
Nog een goedkoop adresje voor die pluggen? HC is 'out of stock', en bij de shops die ik heb gechecked durven ze 4 euro voor een paar te vragen, das duurder dan bij Q...