MrBean 16 dec 2012 #22 Hoi allemaal, blij om te horen dat het allemaal zo leuk is geweest. Hoop dat er idd niet al teveel kapot is gegaan ! Hop naar volgend jaar, hopelijk met mij er weer bij ! Geniet ook allemaal van de mooie prijzen. Helaas ikke niks gekregen... Groetjes, Davy
Hoi allemaal, blij om te horen dat het allemaal zo leuk is geweest. Hoop dat er idd niet al teveel kapot is gegaan ! Hop naar volgend jaar, hopelijk met mij er weer bij ! Geniet ook allemaal van de mooie prijzen. Helaas ikke niks gekregen... Groetjes, Davy
knife-edge 16 dec 2012 #24 Ben ondertussen reeds een nieuwe Magnum aan het maken... zie bouwverslagje Sam is er gek van
dementor 16 dec 2012 #25 peter.c zei: hier een foto van enthousiaste nederlanders Uploaded with ImageShack.us Klik om te vergroten... ja wij Nederlanders kunnen wel in pakken
peter.c zei: hier een foto van enthousiaste nederlanders Uploaded with ImageShack.us Klik om te vergroten... ja wij Nederlanders kunnen wel in pakken
MrBean 16 dec 2012 #26 Moest er iemand zijn die foto's gemaakt heeft die wij mogen gebruiken, dan wil ik ze natuurlijk graag ontvangen !
Moest er iemand zijn die foto's gemaakt heeft die wij mogen gebruiken, dan wil ik ze natuurlijk graag ontvangen !
F fireforx309 Guest 19 dec 2012 #27 dementor zei: ja wij Nederlanders kunnen wel in pakken Klik om te vergroten... hoe zit dat met het uitpakken en vliegen? ik hoop dat alles in 1 geheel daar is geraakt. (wiens wagen het ook was)
dementor zei: ja wij Nederlanders kunnen wel in pakken Klik om te vergroten... hoe zit dat met het uitpakken en vliegen? ik hoop dat alles in 1 geheel daar is geraakt. (wiens wagen het ook was)