Politie gebruikt robot heli met camera

haha ja belgische agenten mischien , naar eigen zeggen hebben ze hier in nl zo'n laag loon dat ze zeker niet in t brandstof helicopter subforum KUNNEN zitten ! haha

Tadango, zit je ook op geenstijl? :p
Ik heb hem vorig jaar in het echt gezien, zag er goed uit...
Daar werd alleen verteld dat hij grofweg 10.000 euro zou kosten, maar ik denk dat dit licht aan de kwaliteit camera.
Hier nog wat foto's

Nou vind ik al dat de politie de lucht niet waard is die ze inademen.!
doen ze ook nog zoiets Pffff hopelijk zitten ze op 35mhz en kunnen we ze uit de lucht halen.!

Elke modelbouwer die zich hier voor leent zou onthoofd moeten worden.

:sniper:

Politie mans grootste vijand.!

²
c%20tiger%20thumbs%20up%20cut%20out.jpg

misschien over het hoofd gezien dat er onder de heli-piloten misschien ook wel politie-agenten zitten ??

Ik geloof er helemaal niets van.

Immers, om RC Helicopter te vliegen heb je verstand en mentale capaciteit nodig, kortom hersens.

..: People Fly Airplanes, Pilots Fly Helicopter :..

Even ophouden over plisie, dit is een modelbouwforum. Voor klachten over politie kun je brief naar kranten sturen. En ja, ik heb ooit een snelheidsboete van 15.000 Belgische francs gehad :(

Laatst bewerkt:
@ferro: Kudo's zijn al heeeeel wat ouder dan ftd hoor... En die check ik al een tijdje niet meer, omdat het niet zonder virtual op een Mac draait ;)

Ik vind dat ze beter een rc heli gekocht hadden en daar een camere of zo'n zendbril in hadden ingebouwd...dan was het een STUK goedkoper + mooier geweest.

En de geruchten over de politie:

Ik haat ze ook...ik moest verkeerslessen gaan volgen omdat ik een buis had op een toets over de verkeersregels en verkeersborden.2.5u stomme dia's bekijken en dan nog die uitleg............grrrrrrr:(

Back