Poll: Circuit keuze dagje rijden met Modelbouwforum

• Topicstarter Topicstarter krazy
  • Startdatum Startdatum

Welk circuit?

• Velp (open vanaf 10.00 uur)

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    362
K

krazy

Guest
Het blijkt dat wanneer je tekst edit...de poll automatisch weg gehaald word....sorry dat wist ik dus niet.

Nogmaals de poll..pls stem nog 1 keer.

Ik heb gestemd op 'velp'. Gouda kom ik al heel vaak (en is misschien te moeilijk voor de beginnende rijders onder ons) en apeldoorn heb ik ook al gezien :) .

APELDOORN, mooi circuit, is lekker dicht bij voor mij en heb ik nog nooit gereden :roll:

carson_racertje46 zei:
APELDOORN, mooi circuit, is lekker dicht bij voor mij en heb ik nog nooit gereden :roll:

Hoe weet je dan dat het een mooi circuit is? :P

gister ff langs gerden met de motor en ff naar de fg gekeken

d-max zei:
Jammer..te ver :(
Waar had je in eerste instantie op gestemd dan? Vanuit helmond is velp met 'slechts' 100km rijden nog de dichtstbijzijnde :) . Apeldoorn is 120, gouda 128...

Misschien een idee om de mensen met een auto hun lokatie op te geven om te kijken als er op de route anderen op te halen zijn :?:

ik ben 14, dus ik denk niet dat m'n ouders de auto voor zo'n stuk aan mij meegeven :lol: 8)

Ik vertrek vanuit houten, dus kan zonder al te veel moeite op de route houten->circuit mensen meenemen... (max 2 + apparatuur)

Waaom kan ik de uitslag van de poll niet zien?
Ik zie alleen de postings? :(

Leuk is dat zeg......
:evil: gr0m :evil:

En nu?
Moeten we nu weer opnieuw een poll maken ofzo?

Kan degene die de poll heeft verwijderd aub ook even vermelden waarom dit is gedaan?

Back