Polulu step-down als 5v voeding voor Naze32?

In heb KiSS ESCs op m'n mini, die hebben geen ingebouwde 5v BEC. Ik heb nu een standaard Hobbyking BEC maar die is nogal groot.

Ik wil deze Polulu step-down gebruiken, maar deze levert maar 600mA. Is dat genoeg voor de Naze32 en heb ik dan enige marge, bijvoorbeeld voor een servo? En er zit geen filtering op, kan dat kwaad voor de Naze32?

In heb KiSS ESCs op m'n mini, die hebben geen ingebouwde 5v BEC. Ik heb nu een standaard Hobbyking BEC maar die is nogal groot.

Ik wil deze Polulu step-down gebruiken, maar deze levert maar 600mA. Is dat genoeg voor de Naze32 en heb ik dan enige marge, bijvoorbeeld voor een servo? En er zit geen filtering op, kan dat kwaad voor de Naze32?

Een aparte BEC van 1A bv heeft wel zijn voordelen: je hoeft niet na te denken over de capaciteit en stabiliteit. Het zit gewoon goed. Die 1A versies zijn vrij klein ook.
De Pololus die meer amps aankunnen zijn ook groter

Dat is meer dan genoeg. Die gebruik ik ook op mijn 6S setup op de B330.

Ik heb nu overigens ook KISS esc's voor een van mijn minis en daar ga ik een oudere 12Amp ESC als BEC gebruiken. In dit geval een kleine turnigy plush 12AMp. Die zijn ook lekker klein.

Dat is meer dan genoeg. Die gebruik ik ook op mijn 6S setup op de B330.

Ik heb nu overigens ook KISS esc's voor een van mijn minis en daar ga ik een oudere 12Amp ESC als BEC gebruiken. In dit geval een kleine turnigy plush 12AMp. Die zijn ook lekker klein.
Thx, goed om te weten. Ik heb deze nog liggen van ElectronicaRC:
ef177dfcb291039320baa74730e04723.jpg

Maar ik bestel toch maar een 5v step-down mee als ik polulu 12v step-ups bestel. Heb een Effio-A 750tvl cam van Surveilzone die volgens hen ECHT op 5v werkt, maar krijgt hem achter een FS 250mw en IRC 600mw VTX niet aan de praat (wel op 2s). Dus ik heb toch die step-up al nodig.

Back