U
Up&Away
Guest
Waar in Nederland kan ik Elmers ProBond Polyurethane lijm vinden (of soortgelijke lijm) ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb profix 400 gehaald, maar omdat m'n nichtje zo vie af en toe een pakketje stuurt laat ik een tube meekomen om te verglijken.onzin opm dat uit de states te laten komen. PU lijm is PU lijm. bison of wat dan ook.
Goop wordt gebuikt om EPP vleugelkernen met elkaar te verlijmen, het voordeel is dat het flexibeler is als epoxy. Als je EPP modellen de grond in boord vervormt het samen met de EPP, terwijl Epoxy verkruimeld. Ik heb nog geen goed alternatief hiervoor gevonden.goop? epoxy met microballoons.
Tesa Hobbylijm doet dit heel aardig; net als depron en normaal schuim plakken overigens.....Micha zei:Ik heb nog geen goed alternatief hiervoor gevonden.
Micha zei:Zegt dat het meer een silconenlijm is met tolueen als oplosmiddel.
Tja, eigenlijk is dat hele gevlieg van ons 1 grote gedragsstoornis. :?Ernst Grundmann zei:Verder kan het bij lage dosering via inademing gedragstoornissen veroorzaken.