pootjes

Hallo. ik ben floris en heb een tt 01.

ik heb een vraag want mijn auto is te laag. ik heb een nieuwe kap gekocht, maar hij hangt op de grond. ik wil de pootjes verlengen maar hoe heten deze? (zie foto)
P1040599.jpg

Pak de handleiding erbij zoek het onderdeel er in op wat je nodig hebt en er op lijkt en je weet de naam en het artikelnummer van het onderdeel.

Ik denk dat je de pootjes bedoelt waar de body op steunt.
Dan moet je onderdeel 51003 TT01 Suspension Arms & Body Mounts (B-Parts) hebben.
Hier zitten de de bodymounts bij in. En ook de wielophanging zit er in, handig als je die nog eens stuk rijdt.
51003.jpg

Een dergelijk setje kost ongeveer €15,-

Ik zoek iets anders, namelijk die kleine metalen klemmetjes! Niet om offtopic te gaan, maar er zijn al zo veel topics en deze dingetjes hebben er veel mee te maken...

Hoe heten ze en waar haal ik ze?

Kom op, iedereen raakt die dingen toch kwijt? Ze moeten los te krijgen zijn...

Oh sorry, al gevonden... De Hobbysite.nl

Snap pins zijn het.

En weer ontopic: check ook of het 'te laag zijn' wel alleen aan de body ligt. Vast niet! Want een TT-01 is gewoon een heel laag chassis. Ik ben geen echte freak, maar heb wel een TT-01 en die pootjes zijn lang zat.

edit: en ja ik heb de editknop inmiddels gevonden. zal hem vanaf nu ook netjes gebruiken...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht heeft hij de bodymounts wel ingekort, en is daarom op zoek naar nieuwe? Andere oorzaak... Je weet wel dat je de kap moet uitknippen he?

Back