postadres Vliegclub Zuid Ginkel?

• Topicstarter Topicstarter MPXfan
  • Startdatum Startdatum
M

MPXfan

Guest
Hallo mede-forummers,

Wie weet voor mij de naam + het postadres van de secretaris van de Vliegclub Zuid Ginkel? Mag ivm eventuele privacy ook per PB.

Ik had enkele maanden geleden mijn nieuwe adres doorgegeven, maar heb nog geen bevestiging ontvangen.

Uiteraard ben ik in de verhuizing het adres van de club kwijtgeraakt...of het moet nog in 1 van de 40 ongeopende dozen zitten! :-)

Dank alvast!

Richard

Wacht ff zal even voor je zoeken.

Wat wel zo is is dat de VZGniet erg snel werkt altijd maar ja je moet wat.

Kom je mmorgen anders even buurten op het veld kun je alvast kennis maken met een paar malloten die er ook vliegen.

Grt,
Berto.

Hi Berto,

Dank voor je reactie.

Ik ben juist een eind weg verhuisd uit de regio, maar wil wel graag mijn lidmaatschap aanhouden (waar ik ben gaan wonen zijn heel lange wachtlijsten bij de verschillende clubs). 'Even' langskomen zit er daarom helaas niet meer in...maar wil vanaf het voorjaar weer wel graag kunnen vliegen op de hei.

Groet,

Richard

Ah, op die manier

Het adres zit in je mailbox als het goed is.

Grt,
Berto.

Hee Berto,

Goed ontvangen! Dank voor de razendsnelle service!

Richard

Graag ontvang ik ook nog even de contactgegevens. Ik ben van 2002-2005 lid geweest, toen een tijd niets meer gedaan, en sinds een tijdje weer actief. Wil graag weer bij de club vliegen en wil dus graag weten bij wie ik me weer kan aanmelden.

Mag ook via PB

Dag Johan,

Zie je PB; ik heb je het adres doorgestuurd dat ik destijds van Berto ontving.
Dat werkte :-)

Groet,
Richard

Ook ik wil graag naam + het postadres van de secretaris van de Vliegclub Zuid Ginkel. Mag ivm eventuele privacy ook per PB.

Ah, nog een gegadigde :D

Mochtr je vanmiddag/avond niets te doen hebben kun je alvast wel even komen kijken ;-)

Back