Poten voor Flamewheel

Ik ben dat niet maar ik heb er hier nog wel 8 liggen welke weg mogen nu ik een ander landinggestel met camera mouth heb gekocht.
Mocht je interesse hebben dan kun je een PB sturen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt pb

Richard

Ik ben dat niet maar ik heb er hier nog wel 8 liggen welke weg mogen nu ik een ander landinggestel met camera mouth heb gekocht.
Mocht je interesse hebben dan kun je een PB sturen...

Laatst bewerkt door een moderator:
En waar heb jij ze vandaan ???
Want der is vast wel meer animo voor...

Ik heb ze van een ander forum lid over genomen, waar hij ze vandaan heeft weet ik niet.

Het gaat om deze poten:
dsc00267small.jpg

Vinny > Mocht Richard ze niet willen of niet allemaal dan hoor je het van mij.

precies die zoek ik, wilde eigenlijk net hetzelfde topic openen;) had iemand zelf op zijn 3d printer gemaakt volgens mij.

mocht hij ze niet of niet allemaal willen hoor ik het heel er graag! wil ze graag hebben.

Sorry maar Richard heeft aangegeven dat hij ze alle 8 wilt overnemen, dus ik kan jullie niet verder helpen. Wie weet meld die gene die ze heeft gemaakt zich hier nog als hij het leest

Ze werken ook super, het is dat ik nu een ander onderstel met camera mount krijg onder de F550 anders had ik ze niet weg gedaan. Top gemaakt ;)

Ik heb ze dan ook zelf gemaakt :)
Zullen jullie later nog wel zien, ben er druk mee.
Hout is iig geen optie dus heb ik ander materiaal gebruikt dat superlicht is en ijzersterk

Mocht iemand ze nog willen kun je me een PB stuuren :-)

Kun je die ook in wit maken.
Heb interesse in twee witte en twee rode

Hij komt met dat gene wat ik nu print bijna 8cm hoger.. Dit omdat ik ze ontworpen heb om bij hoog gras niet als grasmaaier te spelen :-)

Maar ik kan ze langer maken. Is gewoon een kwestie van het ontwerp aanpassen :-) Ik heb nog ergens een ontwerp van 11 cm liggen, moet ik alleen ff zoeken en anders ff opnieuw maken..

ok top, wil misschien ene klein mountje eronder, maar moet ie wel hoog genoeg zijn;) laat ik je nog ff weten!

Back