Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dunlop zei:pardon iedereen gaat electro ! geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt !!!
ik hou van benzine motoren ,en zal er blijven van houden !
electro ok voor een zwevertje voor mij ,maar voor het grotere werk een echte benzine motor zoals de echte vliegtuigen :!: :wink:
Misschien vind je hier nog wat meer antwoorden.Flying High zei:
Planelover_CrAzY_Murdock zei:Ja ok uitgezonderd van de volhouders dan :wink:
Maar feit is dat er steeds minder brandstof wordt gevlogen, omdat sommige brandstof vliegers op elektro overstappen en omdat de nieuwe modelvliegers veelal in elektro starten omdat dat makkelijker en goedkoper is (denk maar aan de simpele J-3s en Slowsticks waar je in een weiland mee kunt leren vliegen en die voor heel weinig geld worden verkocht, of aan de Dragonfly's).
, sorry...
Planelover_CrAzY_Murdock zei:Maar feit is dat er steeds minder brandstof wordt gevlogen, omdat sommige brandstof vliegers op elektro overstappen en omdat de nieuwe modelvliegers veelal in elektro starten omdat dat makkelijker en goedkoper is (denk maar aan de simpele J-3s en Slowsticks waar je in een weiland mee kunt leren vliegen en die voor heel weinig geld worden verkocht, of aan de Dragonfly's).
cdrom flyer zei:Misschien vind je hier nog wat meer antwoorden.Flying High zei:![]()
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=462927&highlight=pou+du+ciel