Pound Vs Euro

• Topicstarter Topicstarter Attila
  • Startdatum Startdatum
A

Attila

Guest
Hey allen,
Ik koop al jaren in HongKong omwille van het zacht prijsje, links die ik hier allemaal gevonden had.
Maar nu de Pound nog slechts 1.1 Euro waard is denk ik dat het interessanter gaat zijn om over de kleine plas te gaan shoppen, kennen jullie voordelige/goede winkels online?

Thanks
Tilla

Paar goede nog: sussex model center, fast lad uk, blink helicopters, robot birds.

Let wel: de britten hebben ook last van de goedkope pond dus de inkoopprijzen stijgen vaak.
De super deals waren voornamelijk in december: voorraad van goedkope dollar, duurdere pond, nu is dat vrijwel over.

Maar nog steeds goede prijzen te halen, accu's, heli spares en kisten al een paar maanden niet meer uit hong kong maar uit de uk..

bv, bij Sussex een sebart pitts python die in duitsland voor 369,- staat, bij sussex vorige maand tegen wisselkoers van 1.03 + paypal fee en verzenden voor 272,-

Lowest prices for Brentford Radio Control Centre

Futaba spul voor ongeveer 2/3 van de NL prijs en ja dat is met verzendkosten meegerekend.

Afgelopen weekend 2 ontvangers besteld, als ik er aan denk zal ik laten weten hoe het gegaan is als ze binnen zijn.
Ik verwacht ze komende week.

Maandag stond de postbode voor de deur met een keurig pakketje van over de (kleine) plas.

Precies 1 week onderweg geweest.
Priority mail en stevige bubbeltjes, 100 punten !

Ik had de ontvangers inclusief kristallen besteld, totaal koste het me met verzendkosten mee gerekend ongeveer 60 % van de nederlandse prijs.

Back