Oh dat heb ik ook wel eens gedaan. En dan nog wel op de lederen stoel in mijn auto!!! Zit nu een mooie zwarte plek.
Ik doe nu altijd een stukje tape over het mannetje. Dat haal ik er pas af als ik de regelaar aan sluit, al in de romp. En na de vlucht accu los en dan meteen weer een tapje er op. Ik re-cycle het tape wat ik gebruik om de achterkant van de vleugel op de romp te tapen.
Jos
Ik doe nu altijd een stukje tape over het mannetje. Dat haal ik er pas af als ik de regelaar aan sluit, al in de romp. En na de vlucht accu los en dan meteen weer een tapje er op. Ik re-cycle het tape wat ik gebruik om de achterkant van de vleugel op de romp te tapen.
Jos