volgens mij zit de gearbox geschroefd, dus er zit een grote schroefdraad op de motorflens.
Je zit de laatste 2 rakken de stroom wel oplopen, kan ook zijn dat de accu lekker opwarmt.
76 graden is toch wel vrij warm, na 2 minuten.
Zal bij 3:20 wel verder oplopen tot een kritisch punt.
Ben benieuwd wat het probleem is, jammer dat Kontronik nu in Muncie zit, dus er zal wel een tijdje overheen gaan.
De curve ziet er volgens mij uit als een vastloper van de gear.
Als de magneten vastslaan zou je volgens mij een volledige sluiting moeten zien want dan beschadigen de wikkelingen.
Je kan de ohmse waarde van de wikkelingen even meten, kijken of ze gelijk zijn.
GJ
Je zit de laatste 2 rakken de stroom wel oplopen, kan ook zijn dat de accu lekker opwarmt.
76 graden is toch wel vrij warm, na 2 minuten.
Zal bij 3:20 wel verder oplopen tot een kritisch punt.
Ben benieuwd wat het probleem is, jammer dat Kontronik nu in Muncie zit, dus er zal wel een tijdje overheen gaan.
De curve ziet er volgens mij uit als een vastloper van de gear.
Als de magneten vastslaan zou je volgens mij een volledige sluiting moeten zien want dan beschadigen de wikkelingen.
Je kan de ohmse waarde van de wikkelingen even meten, kijken of ze gelijk zijn.
GJ
Laatst bewerkt: