ppjoy niet werkend

• Topicstarter Topicstarter eclipce
  • Startdatum Startdatum
E

eclipce

Guest
hallo,

ik heb een paar dagen geleden een walkera dragonfly 4-1 overgekocht van iemand. maar nu wil ik de simulator aan de gang krijgen maar het lukt mij steets niet. ik heb windows xp en ppjoy en fms. ik heb dit forum al doorgelezen en ben er nog niet uit. de computer geeft wel aan dat de nieuwe hardware is geinstaleerd en klaar voor gebruik. maar als ik dan ppjoycom opstart, de goede com kies en dan als serial protocol Zhen Hua 5 byte protocol. dan staat er Invalid sync byte 0.... maar bij de com staat wel Reading serial stream. en bij de calibratie bewegen geen van de balkjes.
Wat doe ik verkeerd?

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer eens com 2 te selecteren dat werkte namelijk bij mij wel

Maar ik heb de controller op com 3 aangesloten en daarop ingevoert. bij al die andere com poorten geeft hij aan dat hij hem alleen maar opent en geen signaal ontvangt

Heb je je zender aan staan?

Tuurlijk :p anders geeft hij ook niet aan dat hij iets ontvangt dan staat er alleen maar bij de com successfully opened port. en bij serial protocol waiting for stream init.

ben er achter gekomen waarom hij niet werkte. er zit een slecht contactje in de kabel. als je dat aan elkaar drukt doet hij het wel gewoon:)

Back