Prestige 2PK

Discussie in 'F5J' gestart door PascalvO, 24 jul 2020.

  1. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    658
    Locatie:
    Emmen
    Vanochtend tussen half 8 en half 9 in zeer rustige omstandigheden vijf vluchten gemaakt met de 2PK FAI Limit van 1100 gram.

    Het was voor 95% bedekt, nagenoeg geen wind en 9 graden. De eerste twee vluchten op 110mm gevlogen, daarna iets verder naar achteren. Blij de uitkomsten, zeker gezien de luchtdruk.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    F3J-Karel vindt dit leuk.
  2. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.664
    Locatie:
    Zierikzee
    Vandaag nog een aantal vluchten met de prestige standaard. Nog een paar keer onder de 25 meter kunnen starten en prima weg kunnen draaien.:)
    Ook een paar keer verkeerd gegokt:D

    2.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      55,1 KB
      Weergaven:
      61
    funpeter7823 en Lyckele vinden dit leuk.
  3. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.176
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    En die logjes dan niet posten :p:D
     
    Superior vindt dit leuk.
  4. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.664
    Locatie:
    Zierikzee
    Nee joh. Na 14 meter motor uit en dan na 1,5 min weer terug is niet interesant
     
    hstruyk en Lyckele vinden dit leuk.
  5. Hein.z

    Hein.z

    Lid geworden:
    26 jul 2019
    Berichten:
    732
    Locatie:
    Kraggenburg / MVC Cumulus Kampen
    Anderhalve minuut met 14 meter vind ik aardig indrukwekkend anders.
     
  6. easy

    easy

    Lid geworden:
    15 sep 2011
    Berichten:
    1.541
    Locatie:
    Antwerpen
    Valt me nu net op, waarom gooi je zoveel expo op de rollen en hoogte..?

    Of is dat meer persoonlijke beslissing?
     
  7. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    658
    Locatie:
    Emmen
    Denk dat het idd een meer persoonlijke manier van vliegen is.
     

Deel Deze Pagina