Vanmiddag ondanks de laaghangende bewolking twee proefstarts gedaan. Eerste indruk is dat die net wat makkelijker rolt. Maar ook niet spectaculair. Waarschijnlijk is de kist door de hoge expo toch al super mak.
Hopelijk morgen nogmaals proberen, en dan met wat thermiek.
Verder een nieuwe richtingsroer van een GPS op de Sport gezet. Beter dan wat lood in de staart en het staat ook nog eens fraaier. Na afloop het zwaartepunt gecontroleerd, vlieg de Sport nu op 111 mm.
Hopelijk morgen nogmaals proberen, en dan met wat thermiek.
Verder een nieuwe richtingsroer van een GPS op de Sport gezet. Beter dan wat lood in de staart en het staat ook nog eens fraaier. Na afloop het zwaartepunt gecontroleerd, vlieg de Sport nu op 111 mm.