Prijs verhoging WKM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die was ik inderdaad ook tegen gekomen, die hebben net als een paar andere de WKM + F450 RTF voor 1099 usd staan op hun website. Maar het kan nog gekker, kwam ook nog een officele dealer tegen die deed er ook nog een Spektrum AR8000 DSMX 8CH 2.4GHz ontvanger of Futaba R6008HS 8-CHANNEL 2.4GHz FASST ontvanger bij voor die 1099 usd... ;)

Bij deze webshops (er zullen er zeker nog meer te vinden zijn) is de prijs lager dan 1199 usd:

GotHeliRC - DJI Multi-Rotor Gyro

DJI Wookong Flight Controllers (WK-M)

DJI Wookong WK-M GPS Multi-Rotor Stabilization Autopilot System Quad-copter FPV $1,139.00 Free Shipping @GoodLuckBuy.com

MKMX America LLC • DJI Innovations • DJI Wookong Multirotor WK-M

IMU CPU DJI Wookong M - Multicopter AutoPilot with GPS Australia - MultiWiiCopter.com

DJI Innovations

Century® RC Helicopter Products

WooKong WK-M - Atlanta Hobby

Empire Hobby | DJI WOOKONG MULTI (WK-M) MULTIROTOR CONTROLLER WITH GPS (FREE FW450 ARF - LIMITED TIME) [DJI-WKM]

/ DJIUSA - DJI MULTI ROTOR WKM SYSTEMS

SPC1206-DJIWK-M2

En de meeste van deze webshops staan ook als officeel dealer bij DJI op de website vermeld, vandaar dat ik mij dus af vroeg hoe strak DJI straks de regel gaat hanteren om hun niet meer te leveren... ;)

Laatst bewerkt:
is 935 euro ex btw
+19% btw
+5% import electronica
+transport kosten
=?

Wat wil je hier nu mee zeggen, dat in het buitenland kopen niet voordelliger is ??
Er zijn ook Europese dealers te vinden die minder vragen dan de 1199 usd, en nog gratis verzenden ook.
Dus dan heb je geen last van btw, import, transport kosten.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wil je hier nu mee zeggen, dat in het buitenland kopen niet voordelliger is ??
Er zijn ook Europese dealers te vinden die minder vragen dan de 1199 usd, en nog gratis verzenden ook.
Dus dan heb je geen last van btw, import, transport kosten.....

kan ze nergens vinden , mischien kijk ik niet goed.
natuurlijk geven wij net zo goed de goedkoopste prijs die er te vinden is.
mits op voorraad bij hun :cool:.
er zijn ook shops die geen dealer zijn en de prijs zo laag zetten om de concurentie te irriteren.
maar goed dji zijn niet meer jouw beste vrienden toch?

Laatst bewerkt door een moderator:
kan ze nergens vinden , mischien kijk ik niet goed.`
natuurlijk geven wij net zo goed de goedkoopste prijs die er te vinden is.
mits op voorraad bij hun :cool:.

Nou bijvoorbeeld bij Electronicarc (een officele DJI dealer) is hij 899 euro + gratis wereldwijd verzenden.
Dus je kunt je prijs weer gaan verlagen ;)

maar goed dji zijn niet meer jouw beste vrienden toch?

Ik snap niet wat deze vraag met deze topic te maken heeft, dus zal er maar geen antwoord opgeven...

Laatst bewerkt:
Ja, poe. Scheelt toch wel 50,- en dan heb je 'gewoon' garantie en service vanuit Spanje.
Waar hebben we het over?
Moet alles tegenwoordig voor een duppie?

ALS USER:
Tijd dat je weer mod word Rogier...?

Maar wel bij hem komen aankloppen om een, in duitsland gekocht motortje, te ruilen.... hahahahaha

ALS USER:
Tijd dat je weer mod word Rogier...?

Maar wel bij hem komen aankloppen om een, in duitsland gekocht motortje, te ruilen.... hahahahaha

Dat ik bij hem aanklop voor een dergelijk issue is toch logisch? Hij is toeleverancier van Stein in Duitsland en bood het zelf aan. Als het spul niet goed is dan ga je terug naar de leverancier. Hij was zo netjes om die service aan te bieden. je mag daar heel hard om lachen (getuige je lange hahahahahaha achter je bericht), maar vertel mij maar waar en bij wie ik anders zou moeten aankloppen. Ook als hij niet zo actief was geweest was ik wel bij hem aan wezen kloppen! Hij is immers de leverancier en Stein verwees me ook door naar Sandor. Dus tja.. zo is het gegaan en daar kan je je eigen draai aan geven, dat raakt me verder echt niet.

En om je vraag te beantwoorden 'Tijd dat je weer mod wordt Rogier...?'; Dat vind ik volstrekt ongeloofwaardig! Ik heb recent op dit forum een ban gehad die ineens ongedaan werd gemaakt, heb het jarenlang gedaan en ben bewust vertrokken (tot het laten verwijderen van mijn account aan toe). Maar ik ben het met je eens; iemand moet er toch iets van zeggen! Als een mod het niet doet en het allemaal gedoogd.....

Waar het mij om ging is dat er vele winkels op dit forum zijn die een bijdrage leveren om ten eerste een banner te mogen voeren (en zo mede dit forum te financiëren) op deze site en ten tweede op die manier een licht commerciële insteek mogen hebben op dit forum. Jij als moderator en ook als user (om in te haken op het bewust moeten aangeven hoe je iets post) weet ook dat hier in het verleden veel 'gedonder' over is geweest in het verleden... Juist daarom heeft Robert mede de banners toegevoegd en juist daarom is er een SPONSOR corner in het leven geroepen.

Niet heel lang geleden heb ik hier al opgerakeld dat ik (en meerderen overigens) vonden dat jou neutraalheid ten opzichte van Digitech/DJI in het gedrang kwam, heb ik via PB berichten veel (meer dan 10) berichten gekregen van gebruikers van dit forum die zelf een winkel hebben met modelbouwspullen, en sommigen waren zelfs sponsor hier, die zich er mateloos aan irriteren hoe het wordt gedoogd. En nog terecht ook!!

Ik rakel dat niet op om jouw handelen weer aan te halen, ik geef je geen trap laag onder de gordel, maar ik vind wel dat er op dat gebied met verschillende maten wordt gemeten. Uiteraard is dat mijn mening, maar gezien de reacties die ik destijds ontving (en ook Robert heeft ze ontvangen overigens!!!) voel ik me gesteund in de mening die ik toen ventileerde. Tja, en ik ben nou eenmaal iemand die het dan op een gegeven moment zegt. En ook de vorige keer werd er zelfs in dat topic steun uitgesproken aan mijn betoog...

En, nogmaals, hou aub op met het aangeven 'als user'.....

Kennenlijk is het voor sommigen nodig ;) Dit aan te geven... Ik kan er ook niets aan doen...
Anderen gaan wellicht dan denken dat ik als mod ben, en dan krijg je weer een hoop gezeur... Daarnaast als mod doe je he ttoch ook nooit goed, dus wat maakt het nog uit ;)

Enfin om toch even een reactie te geven,. Zoals je weet is die kwestie bij het mod team neergelegd.. Ik maak daar GEEN deel in uit. Niet meer. Ik houd me bezig met andere zaken.

Er is nog zelfs overweging geweest helemaal te stoppen als mod, hier in de multicopters. Maar na beraad zou dat een domme keus zijn geweest, en totaal niet nodig. Er is achter de schermen het een en ander besproken. Voor details moet je bij Robert zijn, niet bij mij..

Wbt sponsering, achter de schermen gebeurt er wel degelijk iets. Iets wat jij niet meekrijgt als user.. Iets waar wij mods trouwens ook niets mee te maken hebben, enkel dat we weten dat er "iets" speelt... En dat we daar dus gewoon ook in onwetenheid zijn, niet anders dat er aan gewerkt word, en dat Robert daar he tlaate woor over heeft, en tot die tijd houden wij ons in. Lijkt me dat het in jouw mod-tijd ook zo werkte... Dus pas op met aannames ;)

Ben je het hier niet mee eens , prima, per pb kan je met Robert ALLES bespreken. Je bent bewust weer teruggekomen,(nadat je niet netjes bent weggegaan) en bewust weer terug gekomen.
Die ban (niet van mij gekregen!), ging om het feit van het kicken, en daar was je al meermaals voor gewaarschuwd., (door anderen) Jij als oud mod zal beter moeten weten, denk ik dan.

Maar goed je bent terug gekomen...Als je dit doet, dan denk ik dat je dus weet wat je te verwachten staat. Kan je met bepaalde dingen nog stees niet leven, dan had je iets verder na moeten denken, vooraleer je terug kwam. Lijkt me...

Ik ben het ook niet eens met bepaalde zaken hier, maar daar hoor je mij niet over. Zolang ik nog een verschil (ten goede (menignen verschillen;) ) ) kan maken, blijf ik mod. Maar zulke zaken maken het een stuk minder leuk, Dat zeg ik je eerlijk. En dan gaat het niet om jouw als persoon, maar om de acties welke worden gedaan door diversen... Je zult weten dat modden een honde baan is. Simpel

Maar goed, ik kan me energie wel beter gebruiken momenteel. Ben herstellende van een redelijke (niet prettige) operatie, Dus heb je een probleem, prima.. Inhoudenlijk over dat verhaal, aangehaald in je stukje van hierboven: Je kan bij Robert terecht, en dat is iets wat geen verassing is..

Laatst bewerkt:
Kennenlijk is het voor sommigen nodig :wink: Dit aan te geven... Ik kan er ook niets aan doen...
Anderen gaan wellicht dan denken dat ik als mod ben, en dan krijg je weer een hoop gezeur... Daarnaast als mod doe je he ttoch ook nooit goed, dus wat maakt het nog uit :wink:

Ik denk dat uit je tekst/handelen duidelijk moet zijn in welke hoedanigheid je iets bedoeld. Het aangeven dat je als user iets post is volgens mij juist onnodig. Daarnaast heb je als mod de beheer tags tot je beschikking.

Kennenlijk is het voor sommigen nodig :wink: Dit aan te geven... Ik kan er ook niets aan doen...
Anderen gaan wellicht dan denken dat ik als mod ben, en dan krijg je weer een hoop gezeur... Daarnaast als mod doe je he ttoch ook nooit goed, dus wat maakt het nog uit :wink:

Enfin om toch even een reactie te geven,. Zoals je weet is die kwestie bij het mod team neergelegd.. Ik maak daar GEEN deel in uit. Niet meer. Ik houd me bezig met andere zaken.

Er is nog zelfs overweging geweest helemaal te stoppen als mod, hier in de multicopters. Maar na beraad zou dat een domme keus zijn geweest, en totaal niet nodig. Er is achter de schermen het een en ander besproken. Voor details moet je bij Robert zijn, niet bij mij..

Details hoef ik ook niet en ik heb ook nooit de intentie gehad om jou weg te jagen als mod! Integendeel! Ik kaart iets aan wat mensen opvalt. Dat moet kunnen lijkt me, maar de reactie erop (en via andere kanalen hoor ik ook reacties die niet van de lucht zijn) sterkt me wel in mijn mening! Dus nogmaals het is NIET om jou als persoon of mod te doen!

Wbt sponsering, achter de schermen gebeurt er wel degelijk iets. Iets wat jij niet meekrijgt als user.. Iets waar wij mods trouwens ook niets mee te maken hebben, enkel dat we weten dat er "iets" speelt... En dat we daar dus gewoon ook in onwetenheid zijn, niet anders dat er aan gewerkt word, en dat Robert daar he tlaate woor over heeft, en tot die tijd houden wij ons in. Lijkt me dat het in jouw mod-tijd ook zo werkte... Dus pas op met aannames :wink:

Als jullie als mods het niet eens weten wat er speel, hoe kan ik als user het dan weten. Zolang er niks is MOET ik wel aannames maken! En zolang deze niet worden ontkracht blijven het aannames en hoef ik niet op te passen

Ben je het hier niet mee eens , prima, per pb kan je met Robert ALLES bespreken. Je bent bewust weer teruggekomen,(nadat je niet netjes bent weggegaan) en bewust weer terug gekomen.
Die ban (niet van mij gekregen!), ging om het feit van het kicken, en daar was je al meermaals voor gewaarschuwd., (door anderen) Jij als oud mod zal beter moeten weten, denk ik dan.

Dus het niet eens zijn met de manier waarop er gemod wordt, je niet kunnen vinden in de aanpak van sommigen en dus weggaan is 'niet netjes weggaan'. Dat zegt genoeg in mijn ogen over de 'politiestaat' die er langzaam ontstaat en verschillende gebruikers weg heeft gejaagd.
Mijn ban was onterecht en de betreffende mod heeft zeer netjes zijn excuses ervoor aangeboden! Er was namelijk niet aanwijsbaar 'wangedrag' en waarschuwingen/berispingen waren er ook niet...

Maar goed je bent terug gekomen...Als je dit doet, dan denk ik dat je dus weet wat je te verwachten staat. Kan je met bepaalde dingen nog stees niet leven, dan had je iets verder na moeten denken, vooraleer je terug kwam. Lijkt me...

Dit heeft wel een zeer hoog 'pas je aan aan hoe het hier gaat en houd je bek. Lukt dat niet flikker je maar op' gehalte......

Ik ben het ook niet eens met bepaalde zaken hier, maar daar hoor je mij niet over. Zolang ik nog een verschil (ten goede (menignen verschillen:wink: ) ) kan maken, blijf ik mod. Maar zulke zaken maken het een stuk minder leuk, Dat zeg ik je eerlijk. En dan gaat het niet om jouw als persoon, maar om de acties welke worden gedaan door diversen... Je zult weten dat modden een honde baan is. Simpel

Modden is een hondenbaan! Absoluut! Ik ben dan ook de laatste die niet blij is dat je je vrije tijd wilt besteden aan het helpen op dit forum!!! Dat het minder leuk word is iets wat je jezelf aantrekt. Dat mag! Echter is het modden echt niet alleen maar complimenten krijgen, maar wordt je ook aangesproken op (inconsistent) handelen. En dat moet ook kunnen denk ik. Overigens reageer je erop en dus zit er ergens ook wel iets dat je triggert..

Maar goed, ik kan me energie wel beter gebruiken momenteel. Ben herstellende van een redelijke (niet prettige) operatie, Dus heb je een probleem, prima.. Inhoudenlijk over dat verhaal, aangehaald in je stukje van hierboven: Je kan bij Robert terecht, en dat is iets wat geen verassing is..

Volgens mij is in dit topic de enige juiste actie een heel groot slot eraan hangen! Ik hou op voor nu en zal het je niet meer moeilijk maken! Maar..... ik zeg wel gewoon wat ik vind en merk.....

Via pb het een en ander al "uitgewisseld" en no hard feelings van mijn kant.... Zoals ik begrepen had , ook niet van die van jouw. Gedachten en meningne zijn (duidelijk)geformuleerd....

Voor wat betreft het slot, ben ik het met je eens...
Zal verders weinig constructiefs worden ben ik bang...

Mvrg: Emil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back