prijs verlaging jetcat !!!

Hier de lijst met de nieuwe prijzen:

Sehr geehrte Kunden, wir haben für Sie die Preise einiger Strahlturbinen angepasst. Folgende Preise sind ab dem 01.03.09 gültig:

P60 SE bisheriger Preis: 2320,50 Euro inkl. 19% Mwst. neuer Preis: 1995,- Euro inkl. 19% Mwst.
P70 bisheriger Preis: 2152,70 Euro inkl. 19% Mwst. neuer Preis: 2095,- Euro inkl. 19% Mwst.
P80 bisheriger Preis: 2050,70 Euro inkl. 19% Mwst. neuer Preis: 1890,- Euro inkl. 19% Mwst.
P120 SX bisheriger Preis: 2981,- Euro inkl. 19% Mwst. neuer Preis: 2790,- Euro inkl. 19% Mwst.
P160 SX bisheriger Preis: 3799,- Euro inkl. 19% Mwst. neuer Preis: 3295,- Euro inkl. 19% Mwst.

http://www.jetcat.de/

gr vosje :) :)

Weet er iemand hier op het forum ook een plek waar je schappelijk 2e hands turbines kunt kopen?

~Jolmer

Digitech heeft wel eens 2de handsjes liggen.

Anders ebay / martkplaats.

of RC-network.de komen er ook voldoende voorbij.

Zou tijd worden ook dat die prijzen wat omlaag gaan. Of worden de prijzen van turbines werkelijk gerechtvaardigd door de enorm dure materialen die erin zitten?:) (oprechte vraag)

@alexzz: nee, vooral de kleine aantallen, en niet-al-tegoedkope basismaterialen denk ik.

Als ze 'onze' maat turbines nou eens op grote schaal ergens anders gaan gebruiken, zie ik de prijzen wel zakken.

En je betaalt bij de 'dure' jongens ook voor een stukje service natuurlijk.

betaal dan wel even je rekening bij Lycos...

Grapjas......

als iemand weet hoe mijn domein daar weg te krijgen hoor ik het graag..
lycos eurupe bestaat niet meer.
domain is geclaimed door een bedrijf uit duitsland.
die verwijst mij terug naar lycos europe.
snapie?

Sandor,

ik zal es wat voor je uitzoeken / proberen.

Grtz,

Hans
zou je me heel blij mee maken..

je moet een zogenaamde auth code krijgen , die heb ik nooit gehad
ze hebben ons zaterdag zo eraf gepleurt.
email werkt nog wel.
domain gaat via united domains AG in duitsland

Grapjas......

als iemand weet hoe mijn domein daar weg te krijgen hoor ik het graag..
lycos eurupe bestaat niet meer.
domain is geclaimed door een bedrijf uit duitsland.
die verwijst mij terug naar lycos europe.
snapie?
Don't shoot me please :sniper::(

ik zie simpelweg staan dat jij goedkopere turbines hebt, dus klik ik op de link uit je signature en zie ik dat je hosting is stilgezet. Normaliter heeft dat vaak te maken met betalen van het contract, wat je veel ziet aan het begin van het jaar...

Don't shoot me please :sniper::(

ik zie simpelweg staan dat jij goedkopere turbines hebt, dus klik ik op de link uit je signature en zie ik dat je hosting is stilgezet. Normaliter heeft dat vaak te maken met betalen van het contract, wat je veel ziet aan het begin van het jaar...
google?

digitech.nl
?

Dankje voor de link.

overigens, Google geeft digitech.nl niet in de eerste 3 pagina's resultaten als ik zoek op 'digitech' of 'digitech turbines'.

dan neem je toch shop.digitech-turbines.com

Back