Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een heli om mee te beginnen.
Ik ben inmiddels druk aan het simmen en ben van plan binnenkort een beginnerscursus te gaan volgen.
En dan ondertussen geld bij elkaar sparen voor een heli.
Nu heb ik onderstaande combinatie ingevuld bij 2 websites;
Fast-Lad en 4RC waar de onderstaande prijzen uit kwamen.
Fast-Lad
T-REX 500 ESP Superior Combo
Spartan DS760
Futaba S9257
Futaba 7C 2.4Ghz Tx + R617FS Rx
Omgerekend +/- € 850 incl. verzending
Deze zelfde combinatie kost bij 4RC
+/- €1190 incl. verzending.
Ik vraag me af hoe dit verschil zo ontiegelijk groot kan zijn bij 2 dezelfde combinaties, dat het met de koers van de pond te maken heeft kan ik voor een deel begrijpen, maar €350 verschil vind ik wel erg veel of ligt dit aan mij?
Het is misschien wat overkill als ik de berichten zo hier en daar lees maar ik wil wel iets waar ik een poos mee vooruit kan, ook al zal er ongetwijfeld gras gemaaid zal worden met de bijkomende kosten.
Verder zou ik graag willen weten wat ik nog meer aan dien te schaffen om te kunnen beginnen behalve de accu's en lader?
Groeten
Jan
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een heli om mee te beginnen.
Ik ben inmiddels druk aan het simmen en ben van plan binnenkort een beginnerscursus te gaan volgen.
En dan ondertussen geld bij elkaar sparen voor een heli.
Nu heb ik onderstaande combinatie ingevuld bij 2 websites;
Fast-Lad en 4RC waar de onderstaande prijzen uit kwamen.
Fast-Lad
T-REX 500 ESP Superior Combo
Spartan DS760
Futaba S9257
Futaba 7C 2.4Ghz Tx + R617FS Rx
Omgerekend +/- € 850 incl. verzending
Deze zelfde combinatie kost bij 4RC
+/- €1190 incl. verzending.
Ik vraag me af hoe dit verschil zo ontiegelijk groot kan zijn bij 2 dezelfde combinaties, dat het met de koers van de pond te maken heeft kan ik voor een deel begrijpen, maar €350 verschil vind ik wel erg veel of ligt dit aan mij?
Het is misschien wat overkill als ik de berichten zo hier en daar lees maar ik wil wel iets waar ik een poos mee vooruit kan, ook al zal er ongetwijfeld gras gemaaid zal worden met de bijkomende kosten.

Verder zou ik graag willen weten wat ik nog meer aan dien te schaffen om te kunnen beginnen behalve de accu's en lader?
Groeten
Jan