Met de HK board en de 4.7 firmware had ik echt last van de slome motor #4.Hoeveel ik ook probeerde te corrigeren met trimmen bleven de 3 overige motors alles harder compenseren dan dat de 4de deed.. Ik heb dus maar niet test gevlogen..
Ik heb er nu 2.5 opgezet in X en alles helemaal omgeturnd en alles gekalibreerd en volgens mij is het nu wel in orde.. althans als ik hem goed vast houd van onderen dan voel ik dat hij rechstandig zou willen opstijgen.. bij enig kantelen en rotoren voel ik nu alle motors meewerken en weer stabiliseren..
Maar aangezien ik zo'n goedkoop hobbyking transmitter/reciever dingetje heb weet ik niet of het hoort maar het reageert ook in 'normal' mode erg agressief.. kan ik hem beter in 'Normal + calibratie' laten staan.. dan heb ik meer ruimte op de stick (lijkt het).. Nu is het bij het minste of geringste meteen een agressieve beweging, in 'Normal' Mode.. Ik heb de Acro Mode nog helemaal niet aan gehad
Heeft iemand hier een idee, zodat het minder agressief word?
Kan ik bijvoorbeeld de source code ergens vinden of kan ik beter een andere zender/ontvanger nemen.. Indien het laatste, welke dan?
Morgen toch maar de eerste hopjes gaan proberen te maken .. Heb wel het idee dat hij nu geen last heeft van zijn motors en dat hij ook stabiel is.. Hopelijk kan ik morgen nieuwe foto's en evt een filmpje plaatsen..
Ondanks dat alles geprint is voelt het erg stevig en ben ik zeker niet bang dat hij halverwege de vlucht uit elkaar zal gaan vallen

Heb er nu ook ipv de DVD box een kap voor geprint.. nu is hij 'af' en moet het kunnen gaan vliegen..