Privéberichten verdwenen

Sleurhutje

Forum veteraan
Vandaag (tussen 11:13 en 11:15) is ineens een privébericht verdwenen en een ander bericht dat ik al had gelezen staat weer als ongelezen. 8O Heel vaag en vervelend want in het bericht stond betaalinformatie voor wat verkoop. :? Ik zal de verkoper nogmaals vragen maar zeer dubieus.

Dit had een koper van mijn zender ook...

Die had sochtends een berichtje gestuurd gisteren, en smiddags kon hij hem niet meer vinden, en ik had idd ook nooit iets gehad....

Heeft dus opnieuw een bericht gestuurd....

Gekke was dus dat ik bericht wel gelezen heb. Maar dat was op mijn telefoon. Bij het openen op de PC (2 minuten later) was het eerder op mijn telefoon gewiste bericht weer terug en dat andere bericht weg. Omdat ik het vermiste bericht heb geopend na het wissen van het andere bericht weet ik dus zeker dat niet het verkeerde bericht is gewist.

Offtopic: Beheren jij of Robert de mailboxen? Jullie raken wel vaker.... Nah, geintje. ;) :rolling: :oops:

is het niet zo dat als de verzender/ontvanger van een PB deze wist, dat de pb dan ook bij de andere partij gewist wordt?

Groet,
Theo

is het niet zo dat als de verzender/ontvanger van een PB deze wist, dat de pb dan ook bij de andere partij gewist wordt?

Groet,
Theo

Dat valt te proberen.

ik stuur jou een PB nu en als je die gelezen heb post jij hier "gelezen" dan wis ik mijn verzonden bericht en post ik hier "gewist"
Dan weten we of dat zo is.

is leuk om te proberen maar zo werkt het niet.
iedereen heeft een persoonlijke box. zou wat zijn dat jij iemand anders zijn PM zou kunnen wissen door die uit je eigen box te verwijderen..

Theo vroeg het zich af en ik weet niet hoe het hier in de DB wordt weggeschreven.
het kan natuurlijk zo zijn dat een PM slecht 1x wordt bewaard en niet 2x.
zo bespaar je de helft aan berichten in je DB

Back