Pro Boat

• Topicstarter Topicstarter WimRacing
  • Startdatum Startdatum
W

WimRacing

Guest
Hoi,

Pro Boat heeft ook 2 mooie RTR boats, 45 mph / 72 km/u zouden ze moeten gaan wat toch wel redelijk rap is?!!!
Zijn deze goed als ik kijk naar de Blackjack Cat of de Shockwave 55?
Ik lees hier weinig over op de Nederlandse fora...

1.

PRB2850-action-3.jpg

PRB2850-dd.jpg

The installed Zenoah® G-26M engine offers unsurpassed power and reliability. Extended engine mounting rails offer additional support and easy engine removal. The carburetor comes pre-tuned with a new choke that makes starting easy.

2.

WE5M1152.jpg

PRB2650-Gal_Size.jpg

The installed Zenoah G-26M engine offers unsurpassed power and reliability. Extended engine mounting rails offer additional support and easy engine removal. The carburetor comes pre-tuned with a new choke that makes starting easy.

Grts,

Wim

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha wim,

ik zou zeggen, probeer eens contact te leggen met deze mannen: SW Powerboating - Nederland

Deze varen met de pro boat cat en hebben deze ook verbouwd etc. Denk dat die meer kunnen vertellen over de kwaliteit en resultaten van de romp
Een van deze mannen zit op het Xtreme forum, dus ze zijn nederlands ;)

grtz jurriaan

Ha wim,

ik zou zeggen, probeer eens contact te leggen met deze mannen: SW Powerboating - Nederland

Deze varen met de pro boat cat en hebben deze ook verbouwd etc. Denk dat die meer kunnen vertellen over de kwaliteit en resultaten van de romp
Een van deze mannen zit op het Xtreme forum, dus ze zijn nederlands ;)

grtz jurriaan

Super, dankjewel!
Ga ff snuffelen daar :p

Grtss,

Wim

Back