Pro classe crawler rc4wd

Dit project is iets waar ik al een tijdje mee bezig ben.
Begonnen ooit als een xr10 project, alleen sinds ik teamrijder geworden ben van RC4WD, ben ik het project verder gegaan op de nieuwe Bully 2 Moa as van rc4wd.

Het chassis is door mij en mijn kennis uit Finland Tomi (van team NCD) ontwikkeld en word door ons geproduceerd..
Weinig worden er verkocht helaas in Nederland, aangezien we hier niet echt met crawlen bezig zijn (Bijna alle wedstrijdcrawlers in nederland rijden onderhand met chassis of onderdelen van ons ;)).

Eerst maar even een foto van de assen en daarna een foto van de huidige opstelling.
De electronica ben ik nog mee bezig.. De bedoeling is 2 motoren van Team Brood te monteren. Dit zijn de beste motoren die er te krijgen zijn.. Die zijn compleet handgebouwde brushed motoren.. Enorm veel koppel, zeer licht en snel wanneer nodig.. Nadeel is het prijskaartje van deze motoren. Een gematched setje voor een MOA (motor on axle) kost al snel 200 tot 400 euro...

Vragen staat vrij, aangezien er niet veel wedstrijdcrawlers zijn in Nederland.. lol
Ik hoop dat ik de wagen klaar heb voor 13 juni.. Dan is een grote internationale wedstrijd in Finland..

IMAG0172.jpg

IMAG0173.jpg

IMAG0174.jpg

IMAG0175.jpg

2a1ad714-df54-4618-b0d6-28d4db852271.jpg

IMAG0212.jpg

IMAG0213.jpg

Nog even een foto van de achterkant met de carbon (zelf gemaakte) upper links

IMAG0215.jpg

Chassis?
Welke chassis ;)

Zonder gein, ziet er weer heel strak uit!
Zit er een soort vertraging in de assen, gezien de ruimte tussen de motor en het diff?

Back