Probleem bandit vxl trannie?¿

hallo foremleden,

ik ging vandaag bij hackroader(op het forum) rijden en toen is er iets heel raars gebeurt. we waren rustig aan het rijden.. ik geef gas en opeens BAM en hij reedt niet meer. nu heb ik me trannie open gemaakt. en ik zie dat er een pinnetje is doorgebroken( die van de as waar de spurgear aan zit maar dan binnen in de trannie.) nu weet ik niet of deze pinnetjes los beschikbaar zijn. want deze zijn vele malen klijner als die van de wielpinnen. heeft iemand misschien nog zo'n pinnetje te koop of zijn die te bestellen als onderdeel bij traxxas? foto's komen eraan. ik had ook traxxas gebeld en die zeiden dat ik de eerste was waarbij dit probleem zich heeft voorgedaan.

mvg, Paul

deze pennetjes zijn los te koop, waar weet ik niet precies.
Ik heb eens een nieuwe as gekocht, daar zat het pennetje al in, kostte 5 euro oid. :)

Die pinnetjes kun je ook los kopen bij speciale winkels. Toendertijd heb ik voor mijn Rustler ook eens zo'n pinnetje gekocht voor 10 cent oid.
Ohja, ik heb al op verschillende fora gelezen dat dat pinnetje bij iemand gebroken is.

Als je nog het boekje hebt wat in de doos zat , staat er ergens een blz waar op een auto staat afgebeeld, helemaal in stukken en bij elk stukje staat een artikel nr, als je zo het artikel nr op zoekt ben je al een heel stuk verder ;).

Liquid heeft ze misschien wel...

STRC maakt een vervaning voor die pin zodat je de associated slipper+spur kan gebruiken. Ik ga die upgrade zelf doen dus ik zou je mijn oude tranny guts wel kunnen opsturen als je wil maar ik zit in Schotland (stage:P) dus dat zou wel een paar euro gaan kosten aan shipping...

lol:P. nou ik heb nu het asje besteld. als je weer thuis bent wil ik mss wel je trannie kopen:). maar ga wss binnenkort een flm tranny kopen of me auto verkopen als roller:P.

Back