Probleem dl55

Door dat gejen op het andere draadje weten we nog niet wat het probleem was, op het laatst werd er over de accu gesproken, was dit het probleem en is dit opgelost.
Graag 3 posten en dan gauw sluiten anders beginnen ze weer over andere dingen te discuseren. :p

Ik verwacht dat het draadje aan de accu wel het probleem was. Ik moet deze even gaan solderen, moet ik nog ergens rekening mee houden als ik een accu ga solderen? Of gewoon zoeken waar die los zit, druppeltje soldeer erop klaar?

Je vindt overigens nergens een forum waar problemen met de dl55 besproken worden. Dus die zullen wel zeldzaam zijn.

Ik moet wel eerst de kist mee naar het veld nemen voordat ik hem kan starten...

Ik verwacht dat het draadje aan de accu wel het probleem was. Ik moet deze even gaan solderen, moet ik nog ergens rekening mee houden als ik een accu ga solderen? Of gewoon zoeken waar die los zit, druppeltje soldeer erop klaar?

Je vindt overigens nergens een forum waar problemen met de dl55 besproken worden. Dus die zullen wel zeldzaam zijn.

druppeltje soldeer ???, als je er gewoon een druppeltje opgooid roel dan ``plakt`` het nie best hoor .
eerst de koperdraad goed voorverwarmen en dan de soldeer op de draad smelten dus niet op de bout .
je hebt toch een balkon bij jou :mrgreen::mrgreen::mrgreen: start je hem daar toch even!!!
ik heb net contact gehad met die kerel van gonav en de ultimate is besteld, betaald en onderweg ( zodra de paypal rond is )

LOOKING OUT FOR THE MAILMAN :mrgreen:
groet eric

Ik hoop het ook dat het de accu is ik kan me niet voorstellen dat het iets anders is.
Ik heb namelijk ook 2 DLE 30cc besteld en hoop dat deze ook goed lopen :rolleyes: net zoals
de andere DL motoren

Het was de accu, had er een nieuwe draad aan gesoldeerd, maar het probleem was nog niet verholpen. Ik denk dat echt in de accu zelf iets mis is...

In ieder geval, de dl55 loopt weer als een zonnetje, nu iets strakker afgesteld dan de fabrieksinstelling en weer een dot power erbij...

Niets slechts over de dl55!

Loopt inderdaad als een zonnetje, gelijk even zuiver afgesteld (niet te rijk meer) en de gasresponse is super, mooie combi van motor+vliegtuig:cool:

Back