PROBLEEM!!!!!!! Help me!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
ik wou weer eens gaan rijden met mijn traxxas rustler maar nu heb ik een probleem :mad:
Hij start normaal, hij stuurt wel maar de motor werkt niet:help::puppydogeyes::bad-words:
Kijk maar naar het filmpje hieronder!!!
Weet iemand een oplossing??!!
(filmpje komt zo)

Hey Mike,

Dit klinkt ongeveer t zelfde als ik laatst had met mijn TRX Rally. Hier bleek uiteindelijk, dat mijn ESC heen was gegaan! :bad-words: Bij mij knipperde de led continu rood/groen, rood/groen, rood/groen. Volgens de manual zou deze dan een overspanning hebben gehad. Maar me lipo (temp/lowvolt/high volt) "meter" (kan ff niet op de naam komen) die er tussen zit gaf een groene led! Als er wat fout zou zij geweest dan had hij rood moeten branden en een heel fijn pijnlijk voor gehoor, pieptoon moeten geven. Terug naar leverancier geweest deze had m op gestuurd naar TRX. Maar hij zou zijn doorgebrand... moet de nieuwe ESC nog terug krijgen. Kan niet wachten....:turn-l:

Waarom een nieuw draadje, zet het gewoon in het rustler topic. En waarom zo'n slechte topic titel, ga eerst maar eens lekker de regels doorlezen en dan gaan we je wel helpen....

Inderdaad... Goed gezien Mike. Dit kan je gewoon in een Traxxas of Rustler topic stellen... Reden des te meer om het topic te sluiten. In vervolg beter lezen op het forum i.p.v. zomaar klakkeloos wéér een topic aan te maken over een auto/merk waar al zoveel over geschreven is...

M.v.g.
Moderator team MBF.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back