N
nowis
Guest
Hallo,
Ik heb mij onlangs de Graupner 47G gekocht.
De heli vliegt goed maar nu heb ik een probleem als ik de LiPo batterij wil opladen.
Normaal moet je gewoon de LiPo insteken en dan laden.
Je hoort dan een zacht scherp geluid en ziet de rode en groene lampjes continu branden.
Overlaatst wilde ik mijn lipo opladen maar na een paar seconden begonnen de twee lampjes te knipperen.
Ik dacht eerst dat ik mijn lipo te ver had leeggetrokken
Dat vond ik overigens wel raar want zodra mijn heli kracht mindert, stop ik ermee.
De dag erna probeerde ik het nog eens. Deze keer ging het wel goed.
Ik hoorde terug het scherpe laadgeluid en zag de lampjes.
Maar zodra ik de batterij en lader op de tafel wilde leggen, stopte dit zoemgeluid :!: Een beetje later gingen weer de lampjes knipperen :?
Ik trok de lipo stekker uit en probeerde opnieuw. Zodra ik de stekker instak ging het weer goed. Maar zodra ik alles weer op tafel legde stopte dit weer.
Ik dacht dat het aan de batterij lag. Dus probeerde ik met mijn tweede lipo.
Maar hier maakte ik nu hetzelfde mee !! En deze batterij had ik van dit weekend pas gekocht :?:
Het probleem is volgens mij duidelijk: ergens moet er slecht contact zijn.
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt ?
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Ik heb mij onlangs de Graupner 47G gekocht.
De heli vliegt goed maar nu heb ik een probleem als ik de LiPo batterij wil opladen.
Normaal moet je gewoon de LiPo insteken en dan laden.
Je hoort dan een zacht scherp geluid en ziet de rode en groene lampjes continu branden.
Overlaatst wilde ik mijn lipo opladen maar na een paar seconden begonnen de twee lampjes te knipperen.
Ik dacht eerst dat ik mijn lipo te ver had leeggetrokken

Dat vond ik overigens wel raar want zodra mijn heli kracht mindert, stop ik ermee.
De dag erna probeerde ik het nog eens. Deze keer ging het wel goed.
Ik hoorde terug het scherpe laadgeluid en zag de lampjes.
Maar zodra ik de batterij en lader op de tafel wilde leggen, stopte dit zoemgeluid :!: Een beetje later gingen weer de lampjes knipperen :?
Ik trok de lipo stekker uit en probeerde opnieuw. Zodra ik de stekker instak ging het weer goed. Maar zodra ik alles weer op tafel legde stopte dit weer.
Ik dacht dat het aan de batterij lag. Dus probeerde ik met mijn tweede lipo.
Maar hier maakte ik nu hetzelfde mee !! En deze batterij had ik van dit weekend pas gekocht :?:
Het probleem is volgens mij duidelijk: ergens moet er slecht contact zijn.
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt ?
Weet iemand hier een oplossing voor ?