Probleem Lama V4 .

Hallo,
Ik heb een lama v4 .
Ik heb er een paar keer mee gecrasht , en toen ik daarna wou vliegen vloog hij niet.
Hij tolt alle kanten op en stort neer.

Man,man,man, En dat wil nu al een grotere heli?

Zal wel iets krom zijn in de kop, omdat je alles alu hebt, buigt dat, en gaat er iets fout.. ongewtijfeld iets krom, wat het is, zal je zelf uit moeten zoeken, want ik heb de heli niet voor me staan..

Hallo,
Ik heb een lama v4 .
Ik heb er een paar keer mee gecrasht , en toen ik daarna wou vliegen vloog hij niet.
Hij tolt alle kanten op en stort neer.

Met deze tekst kan ik niets. Wellicht heb je een foto of enig idee wat er aan de hand is
Groeten
Martin

Man,man,man, En dat wil nu al een grotere heli?

Zal wel iets krom zijn in de kop, omdat je alles alu hebt, buigt dat, en gaat er iets fout.. ongewtijfeld iets krom, wat het is, zal je zelf uit moeten zoeken, want ik heb de heli niet voor me staan..
Nee niks krom , ik heb de plastic onderdelen gedaan er verandert niets hij trilt ook niet .
Alles doet goed en de blades draaien ook goed.

haha, Jullie zijn aardig tegen deze jongen zeg!
Maar je heli gaat rondjes draaien? en daardoor stort hij neer?

Dan zou de gyro in de 4-1 controller wel kapot zijn (denk ik).

mvg, Jaimy

[mod]Anko, lees de waarschuwing/pb en denk volgende keer even na voor je weer iets zegt.

Martin[/mod]

Wat je ook kan proberen is je 4-1 controller bijstellen. Aangezien de heli tolt, moet je de vijs van "proportional" wat bijschroeven. Deze zorgt ervoor dat 1 van de rotors sneller/trager draait zodat de heli minder tolt.

Heb het ook eens voorgehad met mijn lama 3. Waarschijnlijk een foutje in die regeling door de klap.

Bedankt,
Ik bedoel niet om as draaien hij helt naar links of rechts soms ook vooruit en stort neer.

Back