probleem met airbrushen.

hallo,
ik ben sinds een paar dagen gaan proberen te airbrushen, alleen nu de airbrush na een schoonmaak beurt schoon heb gemaakt, spuit hij nu deels door de juiste opening en de rest door mijn reservoir waardoor de verf dus lle kanten opgaat behalve door de naald.
ik ben een beginner heb nog veel te leren.
hopelijk kan iemand mij hierbij helpen
ik heb een revolution 2 in 1 van harder&steenbeck

alvast bedankt
nick mooij

hallo,
ik ben sinds een paar dagen gaan proberen te airbrushen, alleen nu de airbrush na een schoonmaak beurt schoon heb gemaakt, spuit hij nu deels door de juiste opening en de rest door mijn reservoir waardoor de verf dus lle kanten opgaat behalve door de naald.
ik ben een beginner heb nog veel te leren.
hopelijk kan iemand mij hierbij helpen
ik heb een revolution 2 in 1 van harder&steenbeck

alvast bedankt
nick mooij

Je bedoelt zeker de "Evolution 2 in 1 " van Harder en Steenbeck, deze heb ik ook, tijdens je schoonmaak beurt heb niet goed de nozzle (van binnen) schoongemaakt en er zit droog verfrest daarin, zelfs zit eeen klein ruimte tussen de nozzle en nozzle kap, deze moet je ook goed controleren.

Er zijn zat video's op you tube over hoe best je airbrush een beurt geeft, of meld je hier aan The Orange Airbrush Forum stress niet over taal, want er zijn zat Nederlanders die je ook heel graag helpt, en niemand zegd ooit "ga eens googlen".

Op de bovenstand website zijn Lion Art (airbrush speciaalzak) en Marissa Oosterlle ook leden, dus daar krijg je ook help van de pro's.

Ik vrees ook dat als je verf gaat elk kant op in IPV gewoon bubblen, is je drukte wat te hoog.

Hoop dit hept

Laatst bewerkt:
en goed alle rubbers en kunstof afdichtingen kontroleren.ik was ooit een rubber ringetje vergeten en had ook last dat alles omhoog spoot ipv uit de nozzel.
even op ebay zoeken naar een airbrush reinegingsetje met van die soort boortsteltjes ,maakt wat makkelijker schoon.

Back