Probleem met buzzer in cleanflight

Yo,

ben nog maar onlangs gestart met quadracers, mijn eerste quad was via baseflight geconfigureerd maar ben nu overgestapt op Cleanflight.

Nu op mijn 1ste quad zat een buzzer en die werkte perfect op Baseflight. De buzzer kon geactiveerd worden dmv een switch. Nu overgestapt op Cleanflight 1.9.0 en nu blijft de buzzer een constante beep geven terwijl de buzzer niet geactiveerd wordt.

Iemand een idee hoe dit kan. Misschien er even bij vermelden dat ik mijn motors arm via een switch en niet dmv de rudderstick.

Grtz,
Dirk

Richard,

bedankt voor de tip, maar dit zegt me voorlopig niks. Kan je daar wat meer uitleg over geven. Ik vlieg de quad met een Futaba 14SG in combinatie van een FRSky TFR4-B ppm ontvanger.

Werkte dat bij jou Luc :) ? Want jij had het ook he ?

http://www.modelbouwforum.nl/threads/buzzer.230370/

Ik had van de week iets soortgelijks bj de B330 toen ik er een buzzer op zette, alleen ging bij mij de buzzer niet uit....en inderdaad vbatt uit en hij werkte zoals het hoort :).
nouw nee mijn buzzer werkt helemaal niet aangezien hier een fabrieksfout in zit ben ik achter gekomen maar tijdens het zoeken naar deze fout kwam het verhaal diverse keren voor over de vBatt en de buzzer

m.v.g luc

Inderdaad, dit was ook bij mij de oplossing. Vbatt uitgezet en de buzzer werkt nu zoals het hoort.

Thanks voor de tip Luc !

Grtz,
Dirk

Back