Goedendag beste mensen,
Ik zit met een probleem en ik begrijp dat ik het probleem ben, echter ik snap niet waar het fout gaat.
Ik heb een bootje die een duo motor schroef combi heeft met daarbij 2 servo's om de roeren te bedienen.
Voor het bootje heb ik een pdb gemaakt,
Voor dat de batterij aangekoppeld word zit er nog een power module van apm tussen.
Voor het installeren in de boot heb ik hem buiten het model getest met een servo tester. Beide motoren draaien.
De linker anti klok en rechter met de klok mee.
Na dat het in het bootje gebouwd.
Weer getest met servo tester.
Geen problemen.
Apm aangesloten, flysky fs-i6x met de kleine ontvanger aangesloten,
Batterij aangekoppeld.
De linker motor draait de rechter beept continue. Los gehaald weer servo tester.
Alles werkt.
Oude cx20 zender en ontvanger aansloten.. zelfde liedje.
Direct aangesloten op de ontvanger van de cx20 en calibratie modus geprobeerd geen succes. Reageert helemaal niet.
De flysky set weer geinstalleerd
De linker motor zit in kanaal 3. De rechter in 6. (Aan de hand van een tutorial filmpje op yt) mixers aangepast zoals in tutorial omschreven werd
De kanalen omgewisseld de rechter in 3 en de andere 6.
Nu is het zelfde probleem maar dan is het de linker die beept en de rechter die draait.
Duo motor config , dit is mijn eerste keer.
Dus geheid ik zie iets over het hoofd.
Ik denk dat het te maken heeft met de zender aangezien wanneer de zender en ontvanger in het spel zijn dat dan het niet gaat zoals het moet gaan
Heeft iemand een idee waar ik het beste bij kan kijken?
Ik zit met een probleem en ik begrijp dat ik het probleem ben, echter ik snap niet waar het fout gaat.
Ik heb een bootje die een duo motor schroef combi heeft met daarbij 2 servo's om de roeren te bedienen.
Voor het bootje heb ik een pdb gemaakt,
Voor dat de batterij aangekoppeld word zit er nog een power module van apm tussen.
Voor het installeren in de boot heb ik hem buiten het model getest met een servo tester. Beide motoren draaien.
De linker anti klok en rechter met de klok mee.
Na dat het in het bootje gebouwd.
Weer getest met servo tester.
Geen problemen.
Apm aangesloten, flysky fs-i6x met de kleine ontvanger aangesloten,
Batterij aangekoppeld.
De linker motor draait de rechter beept continue. Los gehaald weer servo tester.
Alles werkt.
Oude cx20 zender en ontvanger aansloten.. zelfde liedje.
Direct aangesloten op de ontvanger van de cx20 en calibratie modus geprobeerd geen succes. Reageert helemaal niet.
De flysky set weer geinstalleerd
De linker motor zit in kanaal 3. De rechter in 6. (Aan de hand van een tutorial filmpje op yt) mixers aangepast zoals in tutorial omschreven werd
De kanalen omgewisseld de rechter in 3 en de andere 6.
Nu is het zelfde probleem maar dan is het de linker die beept en de rechter die draait.
Duo motor config , dit is mijn eerste keer.
Dus geheid ik zie iets over het hoofd.
Ik denk dat het te maken heeft met de zender aangezien wanneer de zender en ontvanger in het spel zijn dat dan het niet gaat zoals het moet gaan
Heeft iemand een idee waar ik het beste bij kan kijken?