probleem met hpi savage flux

Uhm is echt geen onzin hoor:s
Hij kan al uitfikken als je lipos gebruikt met te weinig amps...

het probleem met de MMM en NiMh cellen is dat je erg goede NiMh cellen nodig hebt om deze te kunnen gebruiken.
Bij het remmen probeerd de ESC namelijk energie terug te voeren aan de accu, als de accu dit echter neit snel genoeg op kan nemen, zal de spanning stijgen. als deze stijging te ver gaat (over die 25volt of zo.) brand je ESC uit.
en dit kan idd al gebeuren als je op 2x 6cell nimh rijdt. als de accu's de energie niet snel genoeg kunnen opnemen, stijgt de spanning erg snel.

Waar kun je een castle link kopen in Nederland? Ik wil hem niet in amerika kopen omdat ik dan weer een paar weken op de heren van de douane moet wachten.

@nicksavagex,
Als je de rijtijd al weet met 2x2s dan moet je erop rekenen dat je met een 3S korter kunt rijden. De spanning is namelijk hoger waardoor de stroom ook hoger wordt. Daardoor heb je veel meer vermogen maar ook een kortere rijdtijd. Ik vergelijk hier 2S en 3S met gelijke capaciteit.

Vind het altijd doodzonde om een Savage Flux of ERBE op NiMH te zien rijden. Dan geef je zoveel geld uit aan een bloedmooie wagen en dan duw je er zo'n voer in ... geef dan nog die paar extra euro uit voor wat deftige LiPo's.

aa okij ik dacht dat dat ongeveer gelijk was deejay: een catle link kun je op ebay ook kopen ik duistland of in engeland daar zit je pakje dan niet bij de douane en het kost 28euro dacht ik overlaatst heb ik mijn savage flux gekocht op ebay in duistland en na de betaling (met paypal) was het in 3 dagen in huis dus lang moet je er niet achter wachten :D

hey jongens ik heb ok een probleempje met mijn savage flux want mijn rechter-achter wiel is weer doorgedraaid (zeshoekje is versleten en nogal rond geworden) dit is al de tweede keer dat dit gebeurt heeft iemand dit ook weleens gehad en wat is het probleem????

greetness ronny

hey vandaag met mijn savage flux gereden geen problemen nu even gestopt omdat de pinion los was gekomen van de motor nu heb ik het vast gedraait en esc doet nu zeer raar.. eerst slaat hij aan en om de seconde een kleine tuut (geluidje) een paar keer aan en uit gezet nu doet hij helemaal niets meer... hij wilt zelf niet meer aan. heeft iemand goed raad voor mij? Mvg

Back