beste leden,
Ik weet niet zo goed waar ik de oplossing voor mijn probleem moet zoeken.
Weet ook niet of 1 van m'n esc's defect is of m'n naza m, of ergens een andere storing ?
Mijn quadcopter kan perfect vliegen op een acculading maar kan soms ook kuren veroorzaken.
Hij hangt netjes stil en maakt dan opeens een neiging om te flippen, meestal herstelt hij zich weer en hoovert dan weer rustig maar na een paar van die Flip pogingen weet ik ondertussen dat er een crash kan volgen en recht naar beneden stort.
Het probleem is dus niet altijd .
Ik heb vanaf het begin ook heel veel probleemloze vluchten gehad maar opeens was dit probleem er.
Wat ik tot zover heb gedaan is al mijn aansluitingen en contacten gecontroleerd
Ik heb de naza M lite een upgrade gegeven naar V2
Opnieuw m'n dansje gedaan en gekalibreerd.
Na een paar probleemloze vluchten is het probleem er toch gewoon nog.
Herkent iemand dit probleem ?????
Mijn setup:
Tarot 650 met 4 x 380 Kv, 30A esc.
Accu 5000 mah
Zender taranis x9d
De veranderingen aan mijn quad die de problemen zouden kunnen veroorzaken :
Om mijn GPS antenne wat meer te beschermen tegen een crash heb ik deze op een kortere poot gezet.
Mijn gps antenne steekt nu dus niet meer zo hoog boven de quad uit, zou dit het probleem kunnen veroorzaken ?
Tevens zit mijn GPS antenne nu niet ver meer van mijn accu verwijderd (4 a 5 cm.) kan dit een probleem zijn.
Ook zit mijn accu boven op mijn quad omdat ik aan de onderkant mijn video antenne heb zitten .
Aangezien mijn accu al vanaf het begin bovenop zit denk ik niet dat dit het probleem is.
Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en mij wat bruikbare tips kan geven
Alvast bedankt
Ruben
Ik weet niet zo goed waar ik de oplossing voor mijn probleem moet zoeken.
Weet ook niet of 1 van m'n esc's defect is of m'n naza m, of ergens een andere storing ?
Mijn quadcopter kan perfect vliegen op een acculading maar kan soms ook kuren veroorzaken.
Hij hangt netjes stil en maakt dan opeens een neiging om te flippen, meestal herstelt hij zich weer en hoovert dan weer rustig maar na een paar van die Flip pogingen weet ik ondertussen dat er een crash kan volgen en recht naar beneden stort.
Het probleem is dus niet altijd .
Ik heb vanaf het begin ook heel veel probleemloze vluchten gehad maar opeens was dit probleem er.
Wat ik tot zover heb gedaan is al mijn aansluitingen en contacten gecontroleerd
Ik heb de naza M lite een upgrade gegeven naar V2
Opnieuw m'n dansje gedaan en gekalibreerd.
Na een paar probleemloze vluchten is het probleem er toch gewoon nog.
Herkent iemand dit probleem ?????
Mijn setup:
Tarot 650 met 4 x 380 Kv, 30A esc.
Accu 5000 mah
Zender taranis x9d
De veranderingen aan mijn quad die de problemen zouden kunnen veroorzaken :
Om mijn GPS antenne wat meer te beschermen tegen een crash heb ik deze op een kortere poot gezet.
Mijn gps antenne steekt nu dus niet meer zo hoog boven de quad uit, zou dit het probleem kunnen veroorzaken ?
Tevens zit mijn GPS antenne nu niet ver meer van mijn accu verwijderd (4 a 5 cm.) kan dit een probleem zijn.
Ook zit mijn accu boven op mijn quad omdat ik aan de onderkant mijn video antenne heb zitten .
Aangezien mijn accu al vanaf het begin bovenop zit denk ik niet dat dit het probleem is.
Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en mij wat bruikbare tips kan geven
Alvast bedankt
Ruben