Probleem met ni-cd accupacklader

• Topicstarter Topicstarter Monster Truck R.C
  • Startdatum Startdatum
M

Monster Truck R.C

Guest
Hoi
Ik heb een R.C monster truck maar elke keer als ik hem oplaad gaat hij ontzettend zoemen weet iemand wat dit is of iemand die dit ook heeft laat het effe weten

Maar als ik rij is hij binnen 10 min leeg dus.....

Ja, maar dit is geen chatbox.

Trouwens, je topic staat op de verkeerde plek.

En het rijden heeft helemaal niet met de fan van de lader te maken.
Maar als je met wat meer info komt over lader,auto,accu,enz..
dan kan je gerichter geholpen worden.

Als je een eenvoudige lader gebruikt die rechstreeks op 220 Volt wordt aangesloten en het brommende geluid komt uit de transformator dan is er mogelijk het volgende aan de hand:

Een transformator bestaat uit spoelen, gewikkeld om een blikpakket. Dit pakket bestaat uit dunne, op elkaar gestapelde plaatjes. Deze plaatjes moeten goed op elkaar aansluiten. Bij goedkope transformatoren is dat niet altijd het geval. Onder belasting (dus tijdens het laden) hoor je het blikpakket een beetje rammelen.

Laatst bewerkt:
informatie over de monster truck

De monster truck heb ik gekocht bij bico shop een blauwe
Ik heb een ni-cd batterij pack (geel) 9.6v 8x700mAH
de oplader type is van het merk yixin type van de oplader yx-4116a8
m.v.g Giovanni

Ik vroeg datgene wat ik dacht dat het zou kunnen zijn.
Maar meer weet ik er niet over, dan zou je moeten wachten totdat er een laad"techneut" langs komt.

zijn die er

Ik vroeg datgene wat ik dacht dat het zou kunnen zijn.
Maar meer weet ik er niet over, dan zou je moeten wachten totdat er een laad"techneut" langs komt.
Hoi mark
zijn er op deze website (laadtechneuten)
als die er zijn wil je ze dan effe laten kijken naar m'n verhaal a.u.b

Die kijken meestal in veel topics, wss ook in dit topic.
En het is een forum, iedereen is vrij om te kijken en te reageren waarin die persoon dat wilt.

even wachten totdat ze kijken.

Er is weinig informatie te vinden over je lader. Het is waarschijnlijk een 250 mA lader. Je lege 700 mAh accu moet dan zeker 4 uur laden voor de weer vol is.

Back