Hoihoi,
ik heb een redelijk alarmerende email teruggekregen van forumlid "roonieb".
Hij heeft mijn uitgebouwde Rustler VXL overgekocht voor 430 euro.
De wagen werd hem verstuurd met lipo en originele zender.
De originele kap + alle originele plastic onderdelen + gears etc (kleine dingen) worden achteraf gratis opgestuurd.
Ik ging dat morgen of overmorgen doen, maar daarnet kreeg ik volgende email:
"Hallo Erik,Heb je pakket ontvangen, echter na montage, bleek dat de motor weliswaar draait maar de wielen niet. Heb alles losgehaald en er zijn een aantal tandwielen in het differentieel kapot, ben ik niet blij mee.. Heb jij hiervoor reserve delen? Hoe gaan we hier verder mee om?? Hoor graag van je!Gr. Ronald"
Van elke stap heb ik hem via email op de hoogte gebracht dmv fotos en screenshots. (van verpakking tot verzending)
En verpakking doos (doos over originele doos, met genoeg space tussen):
Goed ingepakt etc.
De wagen zelf heb ik maar 1x mee gereden sinds het laatste youtube filmpje dat ik online heb gezet.
En uiteraard voor verzending getest. Ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt:
http://users.telenet.be/eriko/filmpje.3gp
Dit filmpje wou ik hem ook opsturen maar dat ging niet, dus heeft hij dat nooit gezien dat de wagen effectief werkte....
Ik stuur hem nu net ook de link door van het filmpje dat ik net heb geupload.
De wagen was dus rijklaar en hij moest er niets anders mee doen dan de lipo aansluiten en gaan.
Spur en Pinion zijn goed, lipo is goed, slipper stond goed.
Nu zouden er ineens tandwielen kapot zijn...hmmm
Ik snap het niet zo eigenlijk.
Het is mss voorbarig, maar ik heb het gevoeld dat hij misbruik wil maken van de situatie?
Wat raar is aangezien we elkaars adressen kennen en in mekaars buurlanden wonen....
Want zoals gezegd en zoals filmpje toont: de wagen was perfect rijklaar.
De verpakking was goed en dik.
Dus als tandwielen ineens kapotgaan schieten er niet veel mogelijkheden meer over, vermoed ik
OF er is iets heel erg misgegaan bij verzending....
ik heb een redelijk alarmerende email teruggekregen van forumlid "roonieb".
Hij heeft mijn uitgebouwde Rustler VXL overgekocht voor 430 euro.
De wagen werd hem verstuurd met lipo en originele zender.
De originele kap + alle originele plastic onderdelen + gears etc (kleine dingen) worden achteraf gratis opgestuurd.
Ik ging dat morgen of overmorgen doen, maar daarnet kreeg ik volgende email:
"Hallo Erik,Heb je pakket ontvangen, echter na montage, bleek dat de motor weliswaar draait maar de wielen niet. Heb alles losgehaald en er zijn een aantal tandwielen in het differentieel kapot, ben ik niet blij mee.. Heb jij hiervoor reserve delen? Hoe gaan we hier verder mee om?? Hoor graag van je!Gr. Ronald"
Van elke stap heb ik hem via email op de hoogte gebracht dmv fotos en screenshots. (van verpakking tot verzending)
En verpakking doos (doos over originele doos, met genoeg space tussen):

Goed ingepakt etc.
De wagen zelf heb ik maar 1x mee gereden sinds het laatste youtube filmpje dat ik online heb gezet.
En uiteraard voor verzending getest. Ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt:
http://users.telenet.be/eriko/filmpje.3gp
Dit filmpje wou ik hem ook opsturen maar dat ging niet, dus heeft hij dat nooit gezien dat de wagen effectief werkte....
Ik stuur hem nu net ook de link door van het filmpje dat ik net heb geupload.
De wagen was dus rijklaar en hij moest er niets anders mee doen dan de lipo aansluiten en gaan.
Spur en Pinion zijn goed, lipo is goed, slipper stond goed.
Nu zouden er ineens tandwielen kapot zijn...hmmm
Ik snap het niet zo eigenlijk.
Het is mss voorbarig, maar ik heb het gevoeld dat hij misbruik wil maken van de situatie?
Wat raar is aangezien we elkaars adressen kennen en in mekaars buurlanden wonen....
Want zoals gezegd en zoals filmpje toont: de wagen was perfect rijklaar.
De verpakking was goed en dik.
Dus als tandwielen ineens kapotgaan schieten er niet veel mogelijkheden meer over, vermoed ik

OF er is iets heel erg misgegaan bij verzending....
Laatst bewerkt: