probleem mini v-stabi

Recentelijk nieuwe mini v-stabi (blueline) terug gestuurd naar mikado, deze bleef namelijk pitch pumpen. Nieuwe gekregen, versie 5.2.4 express. Kan deze niet programmeren via laptop. Geeft aan dat de versie op de v-stabi hoger is dan de software op de pc. V-stabi forum doorgezocht, erkend probleem echter verschil is dat die van mij wel connected is en bij hun op het forum niet.

Nieuwe software gedownload, werkt niet. Andere v-stabi die ik heb werken wel. versie 5.0 Iemand suggesties? V-satbi verwijderd van laptop, nieuw geinstalleerd, geen succes.

Laatst bewerkt:
Recentelijk nieuwe mini v-stabi (blueline) terug gestuurd naar mikado, deze bleef namelijk pitch pumpen. Nieuwe gekregen, versie 5.2.4 express. Kan deze niet programmeren via laptop. Geeft aan dat de versie op de v-stabi hoger is dan de software op de pc. V-stabi forum doorgezocht, erkend probleem echter verschil is dat die van mij wel connected is en bij hun op het forum niet.

Nieuwe software gedownload, werkt niet. Andere v-stabi die ik heb werken wel. versie 5.0 Iemand suggesties? V-satbi verweiderd van laptop, nieuw geinstalleerd, geen succes.

Al geprobeerd de laatste 5.2.4 software te installeren en dan de problem vstabi te updaten? 5.0 en 5.2 vereisen namelijk dus 2 versies, erg onhandig.

Weet iemand hoe ik software 5.2.4 op mijn pc kan zetten? Heb versie 5.0 op pc staan, krijg hem niet geupdate naar 5.2.4.
Groet ralph

Daar had ik al lang gekeken. In hun handleiding staat connection op rood, bij mij op groen! Hij geeft aan dat de software op de v-stabi hoger is dan die op de pc. Getracht de v-stabi te flashen, gelukt. Geflasht naar versie 4.0. Kan alleen maar 5.2.4 downloaden. Krijg geen pc versie 5.2.3 geinstalleerd. Heb vervolgens de firewall van pc uitgezet, gehele procedure opnieuw, geen resultaat.

het is alleen van belang dat 5.2 zowel op pc als vbar staat. de volgende achter de komma maakt niet uit.
Bij mij staan zowel USB en connection op groen dus dat klopt hoor.
Ik heb versie 5.1 van de software en 5.1.8 op de vbar, werkt gewoon.

Het is backwards compatible. met 5.2 kan je dus gewoon 4.0 instellen.. althans dat dacht ik...

Probeer om 5.2 erop te krijgen eens een de-instalatie te doen, en EERST de driver daarna te installeren en daarna 5.2 erop zetten..

Contact opgenomen met helpdesk van mikado. Zij hebben via liveview al mijn acties gevolgd, deed niets verkeerd. Vervolgens hebben zij met andere versie dan die online staat de v-stabi geflasht. Hebben ze van hun uit nieuwe software online geupload. Vervolgens gehele installatie procedure op nieuw uitgevoerd, alles werkt nu naar behoren. Mikado verteld dat de driver voor alle versies van 5 gelijk zijn.

Super service van mikado!!!!!

Groet Ralph

Contact opgenomen met helpdesk van mikado. Zij hebben via liveview al mijn acties gevolgd, deed niets verkeerd. Vervolgens hebben zij met andere versie dan die online staat de v-stabi geflasht. Hebben ze van hun uit nieuwe software online geupload. Vervolgens gehele installatie procedure op nieuw uitgevoerd, alles werkt nu naar behoren. Mikado verteld dat de driver voor alle versies van 5 gelijk zijn.

Super service van mikado!!!!!

Groet Ralph

kijk en daar kunnen dus andere bedrijven weer wat van leren,ik zeg de gouden douche ;)

Back