probleem motor ansmann master smacker

• Topicstarter Topicstarter alexander.vdp
  • Startdatum Startdatum
hier een uitleg van de auto.
er zit dus al een servo saver in.
en de motor is een 17T
dus bij de hobby shop in de buurt een servo (robbe futabe 3003) en een motor hallen (17T brusht).
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.offroad-cult.org/Tracktest/Ansmann_Racing_Smacker/P11.JPG

gr Sander.

waar heb je al die info gevonden (dus welke motor en dat er al een servosaver inzit...)? want ik heb best wel even gezocht maar ik vond er niet veel van :s
+ die foto lijkt wel op mijn auto maar mn servo zit er anders op denk ik...

in ieder geval bedankt, nu weet ik dus al wat ik moet hebben :D

grtz en bedankt ^^
alexander

jaja het is dezelfde auto (ansmann master smacker...) maar volgens mij zit de servo gewoon anders gemonteerd + aan de andere kant van de auto (bij mij zit hij van langs vanachter bekeken links en hier rechts), dus misschien is het gewoon de oudere variant ervan (ansmann smacker ofzo denk ik?)

maar in principe zijn die zo goed als hetzelfde volgens mij :D

maar van waar heb je nu die info van dat die servosaver er al op zit + welke motor het is?

grtz, alexander

ps: nog eens bedankt! :D

op pagina 6 zie je eerste plaatje, daar zie je de servo saver zitten in de stuur link.
en op pagina 24 staat dat er een 17T motor in zit.
maak anders eens een fototje van je auto.

gr Sander.

dit is ie dan :D (wel even zonder motor enzo omdat ik hem een beetje uit mekaar had gehaald om te zoeken wat er nu eigenlijk mis was...)

alles te samen (let maar niet op het hemd, zorgt er gewoon voor dat mn tafel niet vuil wordt :P)
imgp2555.jpg

close-up van de stuurservo (onderaan... da blauw bovenaan is mn rijregelaar)
imgp2556t.jpg

ik weet niet of je iets aan deze foto's hebt, zo niet zeg het dan eve zodat ik kan probere om wat duidelijkere fotos te make :P

grtz, alex

ja daar zit de servo saver op, onder het afdekplaatje waar de stang van je servo onder gaat.
dus als die niet meer goed werk kun je er een nieuwe inzetten.
de motor is er al uit dus kun je er een ook een nieuwe 17T brusht inzetten.

gr Sander.

okee bedankt!!! :D

dan ga ik zo gauw ik weer geld heb even langs de winkel :D

grtz, alex

Back