probleem pistontanks engel VII/c

• Topicstarter Topicstarter simon molenaar
  • Startdatum Startdatum
S

simon molenaar

Guest
Hallo forem vrienden ik ben op dit moment bezig met de bouw van de U230/VII/c van engel ik heb echter een probleem met de pistontanks.
het punt is namelijk dat ik ze niet aan de praat krijg alle aansluitingen zijn correct aangesloten[15 keer nagekeken] maar de Tmax blijft constant knipperen en de tanks willen niet starten hoe is dit mogelijk ik kom er niet meer uit wie weet wat er mogelijk aan de hand is de servo's en speedcontrollers werken perfect

Hoi Simon,

Wat ik wel eens heb met mijn tanks dat de mini swift niet goed werken,dat probleem heb ik nu ook weer met mijn akula.
Dan werken de tank bij mij ook niet de boel knippert wel maar doet niets.

misschien heb je er wat aan en anders veel succes er mee.

Hoi, misschien een stomme suggestie maar heb je de spanning van de accu nagekeken? De TMAX knippert namelijk continu als je accuspanning te laag is.

Groetjes,

Tom

Hallo forem vrienden ik ben op dit moment bezig met de bouw van de U230/VII/c van engel ik heb echter een probleem met de pistontanks.
het punt is namelijk dat ik ze niet aan de praat krijg alle aansluitingen zijn correct aangesloten[15 keer nagekeken] maar de Tmax blijft constant knipperen en de tanks willen niet starten hoe is dit mogelijk ik kom er niet meer uit wie weet wat er mogelijk aan de hand is de servo's en speedcontrollers werken perfect

Bedankt voor de tip tom spanning op accu is 12 volt ik vemoed dat er iets
mis is met de Tmax .

Simon,

Ik hoop dat je problem inmiddels is opgelost. Zoniet laat dat dan even weten.
Ik ben n.l. ook begonnen met de bouw van een VII/C van Engel.

Groet,

Piet

Hoi Simon,

Ben je er al uit of heb je het opgegeven??

In beide gevallen is het beter om dat even te laten weten.

groeten,

Jan,

PS: we kunnen je alleen helpen wanneer we weten dat je hulp nodig hebt.

Back