Probleem reflex ism spectrum dx7

SE versies heb ik niet, dus dat is het probleem niet. Alle zenders zijn voorzien van een trainerpoort en zouden dus moeten werken.

Kun je 'de donkere draad met e massa verbinden' iets beter uitleggen? In de zenders? Of in een van beide zenders?

Daar ben ik weer,

Alvast bedankt voor jullie tips.
Als ik op de spektrum site kijk zie ik de kabels in mono uitvoering maar volgens mij is dit alleen voor dx6 en dx7
Ik heb zo het vermoeden dat de dx5e wel stereo is.

gr Lange Henk

PS toch weer een leuk onderwerp waar we met het forum wel weer uit komen.

Daar ben ik weer,

Alvast bedankt voor jullie tips.
Als ik op de spektrum site kijk zie ik de kabels in mono uitvoering maar volgens mij is dit alleen voor dx6 en dx7
Ik heb zo het vermoeden dat de dx5e wel stereo is.

gr Lange Henk

PS toch weer een leuk onderwerp waar we met het forum wel weer uit komen.

Henk,

Als je de plug van boven bekijkt (met de draad naar rechts) dan zie je aan de onder kant de witte draad aangesloten op een soldeer lip. Op de soldeer lip aan de boven kant zit bij mij een bruine draad kan ook een zwarte zijn. Maak dan een brug van de bovenste lip naar de buhuizing daar onder.

Lukt het niet melt het even dan maak ik een foto.

succes
Gert-Jan

hm, ik heb geen spektrum kabel maar gewoon een normale.

Het is een stereokabel, dus met 3 verbindingen. Welke moeten er aan elkaar gemaakt worden? De buitenste en middelste, middelste en binnenste of buitenste en binnenste?

hm, ik heb geen spektrum kabel maar gewoon een normale.

Het is een stereokabel, dus met 3 verbindingen. Welke moeten er aan elkaar gemaakt worden? De buitenste en middelste, middelste en binnenste of buitenste en binnenste?

middelste en het huis(buitenste)
vanavond maak ik er een foto van.

Gert-Jan

ik hoop dat het zo goedkomt...

Mijn kabel heeft gewoon twee rechte pluggen ipv haakse. Uit jouw verhaal meen ik op te maken dat van de plug het middelste contact verbonden moet worden met degene aan de kant van de draad? omdat je er (huis) achter had gezet.
Ik bedoelde met buitenste degene die als verste op de plug zat, en jij zo te merken degene die het dichtste bij het huis zat.

Back