Probleem Rising Fighter

Heb vandaag de rising fighter afgebouwd. Alleen ontdek ik een probleemje. Als ik vanuit stilstaande positie vol gas geef komt het versnellingshuis met een"klap" tegen het chassis zeg maar. Lijkt me niet erg gezond, maar kan niet echt iets ontdekken dat ik iets verkeerd gemonteerd heb. Iemand ervaring hiermee of een oplossing. Groetjes

late reactie sorry,
ik heb deze auto nu ook sinds kort maar als je goed kijkt heb je door de behuizing van de motor enzo. aan de achterkant een stalen buis moeten steken die inderdaad als je gas geeft omhoog komt maar dit is zodat de auto geen wheelie maakt als je vol gas geeft. en de auto iss zo ontworpen en er zitten 2 extra stukjes bij die je kan vervangen als de aansluiting eventueel tog stuk gaat. ik hoop hiermee de vraag te hebben beantwoordt.
greetz joris

Moet je helemaal zelf bepalen wat je erin wilt.
Maar dit topic is al wel ff oud:rolleyes:

Welke motor steekt erin ? Gewone silvercan ?
Zoja ga dan voor de 'standaard' Tamiya regelaars. kosten iets van een 30€.
Servo zou ik gaan voor een futaba 3001 of 3003.
en zenderset gewoon ook origenele setjes van tamiya of een iets of wat ander model of beter 2.4Ghz

Welkom opt forum;)

Heb zelf ook een Tamiya Rising Fighter, gewoon voor de fun erbij, naast al het serieuze offroad geweld.

Ik heb een oude Novak Cyclone regelaar + een 17x2 brushed motor erin en een standaard digitale Savox servo (maar goedkope servo kan natuurlijk ook).

Hier een filmpje met de 17x2 motor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back