probleem zender sanwa geen accu inmelding,,

Cheeta

Forum veteraan
Mijn sanwa zender Sanwa Dash Saber X weigert alle stroom toevoer,, :cry:

voeding doet die niet en ook batterijen reageert die niet op,, maar nu wil ik dus kijken of ik hem nog kan maken aangezien die heel lekker in de hand ligt, en ik hem ook zeker nog niet weg wil doen,,

daarom mijn vraag waar kan ik het beste beginnen met meten?

ik heb spanning alleen niet bij het punt dat de spanning na de controle leds gaat

mvc422f9fe.jpg

Heb je ervaring met het sleutelen aan elektronica? Zo niet dan kan je het beter niet zelf doen maar iemand vragen die er wel verstand van heeft. De kans dat je nog meer kapot maakt is niet denkbeeldig.
Dan nog het probleem, wat moet je doen als je de oorzaak gevonden hebt? Kan je aan de onderdelen komen en kan je ze ook zelf vervangen? Waag eens een telefoontje of een e-mailtje naar de service-dienst. Jan zal je zeker helpen als hij dat kan en voor een redelijke prijs. In ieder geval goedkoper dan als je zelf gaat rommelen en nog meer kapot meekt.

ik zal proberen contact op te nemen met sanwa maar vind het tog raar nadat die tijdje stil heeft gelegen doet die nix meer,,

en ik heb wel wat verstand van elektronica

heeft iemand toevallig een telefoon nummer of internet adres??

EDIT: probleem al opgelost,, zender bleek niet te kunnen werken @ voeding de ingang was alleen bruikbaar voor het laden van de cellen,,

en het probleem was een slecht contactje met de accus :oops: wat zoiets lulligs wel niet voor werk mee kan brengen,,

5de x al met deze zender,, eerst schoot stuursensor los,, toen een gebroken draadje,, enz enz iig hardstikke bedankt voor het advies

Back