hallo
heb probleemje met mijn align 55 hyper motor met align pijp
nog nooit met gecrasht
op een dag kwam hij veeeel te scherp en er kwam een gat in de piston alles wat vervangen moest worden is vervangen in winkel...
sindsdien krijg ik hem maar niet goed, hij komt in vlucht altijd scherp( ik moet hem elke vlucht rijker zetten
dus ik vervieng alle darmpjes (ook in de tank) en poetste de filter
hierna kwam hij nog steed scherp te staan in de vlucht...
ik pakte de motor er onder uit en zag dat de bougi scheef zat ( deze is terug recht gezet) ik dacht dat het over was... de volgende vluchten waren geweldig met veel kracht.
tot ik een heel hard door pitchte...
hij had daarna compleet geen kracht meer en toeren..
dus ik zette idle 2 af en ging terug naar normal modus...
ik dacht dat mijn motor gewoon even terug moest indraaien
maar toen ik terug in idle 1 ging stond hij plots heel erg scherp...
wat kan dit zijn...
:help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help:
heb probleemje met mijn align 55 hyper motor met align pijp
nog nooit met gecrasht
op een dag kwam hij veeeel te scherp en er kwam een gat in de piston alles wat vervangen moest worden is vervangen in winkel...
sindsdien krijg ik hem maar niet goed, hij komt in vlucht altijd scherp( ik moet hem elke vlucht rijker zetten
dus ik vervieng alle darmpjes (ook in de tank) en poetste de filter
hierna kwam hij nog steed scherp te staan in de vlucht...
ik pakte de motor er onder uit en zag dat de bougi scheef zat ( deze is terug recht gezet) ik dacht dat het over was... de volgende vluchten waren geweldig met veel kracht.
tot ik een heel hard door pitchte...
hij had daarna compleet geen kracht meer en toeren..
dus ik zette idle 2 af en ging terug naar normal modus...
ik dacht dat mijn motor gewoon even terug moest indraaien
maar toen ik terug in idle 1 ging stond hij plots heel erg scherp...
wat kan dit zijn...
:help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help::help: