Hallo allemaal,
Ik heb een copterx 450 kit en daar zelf het apparatuur ingebouwd van de E-sky cp belt v2. De servo' s heb ik alleen vervangen voor Align digitale servo' s.
Ik heb nog niet zo veel vlieg ervaring, wel al veel in verdiept, en wat vliegtuigjes gevlogen. I' m getting there
Dus:
CopterX SE (alles metaal en carbon)
Esky 450 3900kv brushless outrunner
Esky ESC 25A
Esky Headlock gyro
4 x Align DS425M Digitale Servo' s
Futaba 6J zender 2.4 Ghz
Nu heb ik het volgende probleem:
Mijn hoofd root blijft zachtjes, haperend draaien als ik de trottle helemaal naar beneden heb na het vliegen. Lijkt op storing maar dan wel consequent.
Ik heb laatst test gevlogen en ik had er geen last van. Na een wat harde landing en wat gepruts er aan heeft hij dit probleem.
Heb de instellingen gechecked op de zender, dat lijkt het niet te zijn.
Iemand een idee?
Bij voorbaat dank.
Ik heb een copterx 450 kit en daar zelf het apparatuur ingebouwd van de E-sky cp belt v2. De servo' s heb ik alleen vervangen voor Align digitale servo' s.
Ik heb nog niet zo veel vlieg ervaring, wel al veel in verdiept, en wat vliegtuigjes gevlogen. I' m getting there
Dus:
CopterX SE (alles metaal en carbon)
Esky 450 3900kv brushless outrunner
Esky ESC 25A
Esky Headlock gyro
4 x Align DS425M Digitale Servo' s
Futaba 6J zender 2.4 Ghz
Nu heb ik het volgende probleem:
Mijn hoofd root blijft zachtjes, haperend draaien als ik de trottle helemaal naar beneden heb na het vliegen. Lijkt op storing maar dan wel consequent.
Ik heb laatst test gevlogen en ik had er geen last van. Na een wat harde landing en wat gepruts er aan heeft hij dit probleem.
Heb de instellingen gechecked op de zender, dat lijkt het niet te zijn.
Iemand een idee?
Bij voorbaat dank.