Probleempje met uitlaat : kyosho 4 WD

• Topicstarter Topicstarter Oregon
  • Startdatum Startdatum
O

Oregon

Guest
hoi ... ik heb dit al eerder eens vermeld , maar ik vind de topic niet meer... sory daarvoor , maar nu to the point :
Ik heb dus een kyosho 4 WD en die is echt heel goed , makkelijk te starten , af te stellen en dergelijke ... maar ik heb 1 probleem : de uitlaat komt steeds los : hangt vast met zo 2 lange smalle vijsjes aan de moter , ik heb er al locktide aangedaan ... toen kwam het nog los
nu gisteren heb ik er teflon aan gespannen ( waarmee m'n vader chauffagebuizen aan elkaar zet ofzow :) )
en daarbij nog eens locktide er over gedaan... ben vandaag gaan rijden en nu zit er terug wat speling op , niet zoveel maar toch... het zou niet mogen... ik kan geen moertjes draaien op de achterkant van die vijsjes omdat die : 1) die komen er niet door langs de andere kant
2) moest het er door komen , er is geen plaats tussen die vijs en de uitlaat zelf... dus een andere uitlaatboch zit er niet in :(
kan iemand me helpen met dit echt wel vervelende probleem :)

hoi,

Ik had hetzelfde probleem er zaten bij mij boutjes van m2 in ik heb deze naar m3 vergroot met een draadsnij setje die je bij alle doe het zelf zaken kan krijgen doe wel bij het erop draaien van je uitlaat er alsnog loktite tussen en bij mij was het probleem opgelost

groeten Taco Annema
taco84@home.nl

Back