Problem Solved: Carpoolen BNK MAC Vlijmen (vanuit Noord-Oosten/Zwolle)

EDIT: Het probleem is inmiddels opgelost!

Originele bericht:

Hey iedereen,

Ik zou heel graag komend weekend aan het BNK Buggy offroad willen mee doen in Vlijmen, er is echter één probleem: Het OV rijdt niet vroeg genoeg om vanuit Zwolle de inschrijving te halen, die om half 9 sluit.

Ik vroeg me af of er iemand is die vanuit 'het noorden' (Zij het Friesland, Groningen, Drente, Overijssel) moet komen waarmee ik misschien zou kunnen mee reizen naar Vlijmen vroeg in de ochtend? (Terugweg zou wel prima met het OV moeten kunnen).

Laatst bewerkt:
Neem Zwolle op in de titel. Dan zullen mensen uit Den Helder je niet lastig vallen ;) en je krijgt waarschijnlijk meer kijkers die langs Zwolle komen gereden. Titel kun je wijzigen door eerste bericht van disccusie te wijzigen, vervolgens meer opties aanklikken.

Bedankt voor de tip, ik had er even niet aan gedacht. Het probleem is echter inmiddels opgelost, dus ik heb dat ook even in de titel aangepast ;)

Neem Zwolle op in de titel. Dan zullen mensen uit Den Helder je niet lastig vallen ;) en je krijgt waarschijnlijk meer kijkers die langs Zwolle komen gereden. Titel kun je wijzigen door eerste bericht van disccusie te wijzigen, vervolgens meer opties aanklikken.

Back